joi, 19 martie 2009


Un personaj din televiziune a spus: ,,Trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul,,
Apoi am auzit şi la alte persoane aceeaşi vorbă.
Azi a venit şi rândul meu să spun:trăiesc în România şi asta îmi omoară tot timpul disponibil.
De ce? Simplu. Ca să-ţi rezolvi nişte probleme, administrative, medicale trebuie să ai ceva timp lung şi bun de pierdut, dar mai ales să ai rabdare, cât de multă. Pentru fiecare hârtiuţă este un singur funcţionar, hîrtia şi funcţionarul. Şi ghişeul....e! Aici s-a schimbat treaba, e din termopan .
Nu pot pricepe treaba asta:,,veniţi mâine după rezultat,,. Dacă treaba lui, a funcţionarului este să stea la ghişeu, eu nu am timp şi mâine, poate lucrez în schimburi. Da cred că sunt ridicolă, deja cer prea mult. Sau poate , eu ca cetăţean trebuie să fiu mai disciplinat şi să mă conformez unor reguli învechite, reguli pe care tot noi oamenii le-am făcut.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...