luni, 22 iunie 2009

Bazar

Bazar.Trăiesc într-un imens bazar. O tarabă cu nimicuri adunate în speranţa că le voi găsi cândva o utilitate. Până şi calculatorul îmi arată full virtual memory. În această dezordine doar memoria mea vizuală mă ajută să găsesc ce am nevoie. N-am fost niciodată o persoană ordonată. Chitanţe, plicuri, fotografii stau adunate laolaltă. Când caut le găsesc doar apelând la memoria vizuală: plicul roşu este in dosarul galben cu ... :-) Multora li s-ar părea aiurea să nu aibă ordine, mie mi se pare pierdere de timp să ordonez nimicuri. Ce sens are să fii ordonat dacă în final tot găseşti ceea ce cauţi. Păi, este bine să exersezi ordinea ... mergând mai departe cu ideea. Ordine în idei aduce cu sine ordine în viaţă. Planifici, organizezi. Ordonezi = organizezi. Ce organizezi? Nunţi, botezuri :-). Am încercat şi eu să organizez, numai că de fiecare dată: ,,Socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg,,. Aşa că spre disperarea altora :-) rămân la ideea mea de dezorganizare, mai bine facem exerciţii de memorie.

4 comentarii:

Anne spunea...

Sunt bune excercitiile de memoriile..iti mentin creierul activ si sanatos :)
Uneori este buna si ordinea..poate doar si pentru simplul motiv ca iti poate crea o stare de bine..vazand ca totul este aranjat si nu ar mai fi nimic de facut. Cel putin mie mi se intampla asta, dupa ce incep sa aranjez lucrurile lasate de izbeliste la un moment dat.

darry.anna spunea...

Ai dreptate Anne.Mai incerc si eu uneori exercitii de facut ordine:)

mirolara spunea...

nici mie nu-mi ies lucrurile planificate...ba dimpotriva, cu cat planific, cu atat se dau toate peste cap...o nunta organizata punct cu punct, cu cel putin un an inainte - cum se face acum - ma sperie de-a dreptu'...

darry.anna spunea...

:)cu un an inainte ca,,sa prinzi,,o locatie libera.te programezi....si mai ai si timp sa te razgandesti:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...