joi, 18 iunie 2009

Filmele copilăriei

Mai citind aşa de pe un blog pe altul am găsit o leapşă la alibus

Filmele copilăriei fără subtitrare, desigur.
Dumbrava minunată cred că este primul film de care îmi amintesc, atunci , la vremea copilăriei n-am priceput mare lucru.
Bineînţeles Toate pânzele sus un film pentru orice vârstă aş spune.
Cireşarii cu personajul meu favorit Tic. Doamne ce mai tânjeam să pot pleca şi eu intr-o expediţie, fie şi pe vreun deal.
Pistruiatul filmul ăsta cred că se difuza in fiecare vară :-) luptători în rezistenţa comunistă...
Racheta Albă nici nu-mi aduc prea bine aminte care era acţiunea filmului.
Maria - Mirabela super super, parcă aud şi acum vocea subţirică a Medeei Marinescu:,,hai să ne jucăm Maria,,
Şi cât am putut să plâng la Ecaterina Teodoroiu
Dar, nu pot să nu spun mai târziu.....mi-au plăcut : Columna , Mihai Viteazul
şi filmele cu haiduci , unde haiducul principal era jucat de Florin Piersic: Haiducii lui Şaptecai, Trandafirul galben, Colierul de turcoaze
Dar cine îşi mai aduce aminte de Lumini şi Umbre? ştiu doar că Ilarion Ciobanu a jucat în rolul principal.
Dau şi eu leapşa mai departe, celor care citiţi aici şi vă aduceţi aminte de filmele din copilăria voastră.

3 comentarii:

alibus spunea...

Nici eu nu-mi amintesc in detaliu actiunea din Racheta albastra, dar imi amintesc foarte bine genericul si cantecul de la inceput.

Anne spunea...

Voi de ce ati retinut si eu nu :( ? Asa dupa nume le stiu si eu, dar ma gandeam care imi placea cel mai mult si nu pot sa spun..sunt o uituca,e grava treaba :)

alibus spunea...

@Anne
Poate ca esti si ceva mai tanara ca noi, dar sigur iti amintesti de Veronica, nu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...