sâmbătă, 20 iunie 2009

Leapsa de vineri...in week end:)

ca doar nu pot sta liniştită, mai citesc şi eu ce găsesc şi am găsit şi ceva de răspuns la
Mirolara leapşa de vineri la care răspund ... ..sâmbătă:)
1) Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagină 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând.
,,..noastră cotidiană,reală.Şi această etichetare nici nu ar fi ieşită...,,
2) Fără să verificaţi, cât e oră?
7.30
3)Verificati
7.40
4)Cum sunteti îmbrăcat?
În pijama,cafeaua e mai gustoasă dacă port ţinuta asta:)
5)Înainte la a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?
Răsfoiam nişte foi scrise din care nu-mi înţelegeam propriu-mi scris:)
6)Ce zgomot auziţi în afara calculatorului?
Ascult muzică ..ceva mai veche(iîntâmplător Hotel California)..ca să nu-mi ,,trezesc,,gândurile...
7)Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
ieri după amiază am ridicat un pachet de la poştă.
8)Ce aţi visat ieri noapte?
:)nu cred că interesează pe cineva
9)Când aţi rîs ultima oară?
Aseară
10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Răpirea din serai,tablou de la nuntă, poza mea de la grădiniţă,ceas cu cuc...mai spun?:)
11)Dacă aţi deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
N-am eu norocul ăsta şi apoi e Criză aş pune banii la saltea ..haha
12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Nici nu mai ştiu de când n-am mai văzut un film cap coadă...nu mai am răbdare să urmăresc acţiunea...
13)Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
E prea devreme...
14)Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Cam multe şi lungi întrebări
15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă...
O să aflaţi şi singuri...
16)Care ar fi prenumele copilului dv.dacă ar fi fetiţă?
Un nume de floare
17)Care ar fi numele copilului dv.dacă ar fi băiat?
Emanuel
18)V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Mai demult,dar m-am răzgândit...i-am lăsat pe alţii să plece:)
19)Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe Porţile Raiului?
Ştiu şi eu?...dar oare sigur voi intra pe Porţile Raiului?:))
20)Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afară de politică ,atunci ce aţi schimba?
Aş schimba întrebarea asta ca să pot face să dispare politica...tot nu aduce nimic bun
21)Vă place să dansaţi?
Da
22)George Bush?
A sărit cu paraşuta la aniversarea a 80 ani.
23)Care este ultima chestie care aţi văzut-o la televizor?
Numai aiureli... numai aiureli
24)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Cele 4 persoane sunt cine vrea şi are chef să răspundă la întrebări.....

2 comentarii:

mirolara spunea...

citind raspunsurile tale, am realizat ca eu m-am gandit la juniorul George Bush si nu la senior...ha ha ...de ce nu m-ati tras de urechi? :D ...la cate gafe a facut, e mult mai prezent in mintea mea, oricum ... ai fost matinala, dar la prima cafea si inca in pijama, chestionarul e fun...hei, nimeni nu zice ce viseaza?!!

darry.anna spunea...

Si eu m-am gandit la junior dar apoi am vazut ca nu are initiala W,si mi-am adus aminte ca printre aiurelile ce le-am vazut la Tv in ultima vreme a fost si stirea cu Bush sarind din avion.
Cine se scoala de dimineata ..:)imi place vara sa ma trezesc devreme...e liniste, racoare

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...