marți, 9 iunie 2009

Teoria probabilităţilor.
Ce şanse aveam să mă întâlnesc,întâmplător, cu un fost coleg,plecat de câţiva ani ,undeva mai departe,exact la cabinetul stomatologic unde mi-am făcut programare,de săptămâna trecută.Nu ştiu. Una la un milion.
Sau ce şansă aveam să mă întâlnesc,întâmplător, cu vărul meu(din Suceava),pe Bdul Copou în Iaşi.Una la zece milioane.
Acum vreo două săptămâni ,tot prin Iaşi:tot întâmplător,mă întâlnesc cu verişoara mea(ea locuieşte în Iaşi)
D-ale Probabilităţilor.
:)

4 comentarii:

adriana spunea...

nimic nu e intamplator....am pus si o poza la postul de azi

Anne spunea...

Adriana zice nimic..nimic nu e intamplator, totul se petrece cu un scop, insa nu mereu il vedem :)

adriana spunea...

cioc, cioc...am intrat sa-ti transmit leapsa...tu cum ti-ai intalnit perechea?

darry.anna spunea...

:)Multumesc ,Adriana!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...