luni, 6 iulie 2009



Nici nu mai ţin minte de când n-am mai ascultat Paula Seling.
ÎMI PLACE!

3 comentarii:

SunLoVeR spunea...

sarut mana!>:D<

mi-a placut foarte mult ce mi-ati scris. aveti varsta dubla cat a mea, si totusi sunteti atat de tanara si plina de viata, cu toata viata inainte, gata sa fie creata...tot de dvs.

e minunata varsta de 19 ani, mai am atatea de invatat si de trait, atatea experiente si experimente ale vietii. fiecare zi e o noua provocare, iar provocarile te ajuta sa te cunosti..trebuie doar sa vrei asta.

am trecut de bac, acum urmeaza admiterea. in 2 saptamani am examenul. acum nu ma simt pregatit, dar sper ca pana atunci sa rezolv cu asta.

citeam intr-o carte ca "nu succesul aduce fericire, ci fericirea aduce succes". probabil stiti asta...

ma bucur ca sunteti fericita..si va multumesc inca o data pt cuvintele atat de frumoase:X

o zi minunata va doresc>:D<

Silviu

darry.anna spunea...

Cu placere,ma bucur ca au ajuns la destinatie.
O vara in care sa te bucuri de tot ce e frumos iti doresc!

SunLoVeR spunea...

multumesc mult>:D<

sunteti o scumpa!!!

apreciez foarte mult cuvintele dvs si va sunt recunoscator. ati adus inca o raza de lumina pe drumul meu>:D<

am pus mesajul de la dvs undeva mai aproape, sa-l pot citi mai des...imi place mult de tot. sunt chiar cuvintele de care aveam nevoie sa merg mai departe.

minunat!

inca un moment de gratie..
multumesc!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...