sâmbătă, 29 august 2009


Sfârşit de vară. Nostalgie.Fiecare sfârşit este un nou început.

3 comentarii:

Printre Ganduri spunea...

"Orice sfarsit e un nou inceput"...ma reprezinta...frumos...

Anne spunea...

asa este..dar uneori acel sfarsit doare, si foarte tare chiar..nu e vorba de anotimpuri, ci de intamplarile vietii.
O seara frumoasa draga mea

SunLoVeR spunea...

sincer, mie imi pare rau ca s-a terminat vara:(

insa in ultimele zile a plouat si...a fost minunat:X am ascultat in continuu soundtrackul de la Wicker park(un film ce ti-l recomand) si m-am lasat prada viselor...pur si simplu am renuntat sa mai gandesc si am dat drumul sa curga tot din mine...sa ma invadeze doar iubirea:X
acum natura se pregateste pentru iarna, ca apoi primavara sa aduca iar viata pe pamant...

8->

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...