luni, 3 august 2009

Vacanţa mea

Vacanţa mea are miros de iarbă, de pământ fierbinte la amiază. Se răcoreşte în apa cu mâl cleios ce-şi spune iaz. Liniştea de la ceasul amiezii nicicând n-am s-o mai regăsesc. Ceas de tihnă pentru toţi vecinii. Mere verzi ca desert şi masă deopotrivă, minunăţie de vitamine. Liber şi uşor alergând fără nici o grijă. Ziua nesfârşită. Stat la umbră şi citit, lungi călătorii imaginare. Vară caldă şi curată fără griji şi fără ,,click,,.Ploi uşoare cu stropi mici. Cer senin, plimbare pe bicicletă. Lucruri simple. Cine le mai iubeşte astăzi?

2 comentarii:

Anne spunea...

E frumos in vacanta, cu totii o asteptam si trece atat de repede..off

Printre Ganduri spunea...

Vacanta mea a fost foarte incarcata...mai tot timpul am muncit,nu lucrat.Acum se va sfarsi cu o iesire la mare pe care o astept de muuult...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...