marți, 22 septembrie 2009

Bazar sentimental


Vreau să fac prea multe lucruri deodată: să mă bucur de zilele astea minunate de toamnă ,să savurez gustul fructelor, să citesc, să fac ordine în gânduri şi pe blog să mai postez ceva.Prea multe lucruri şi e necesară o ordine? prea puţin îmi place acest cuvânt: ordine. Parcă face ca toate lucrurile să arate la fel. De ce să ma chinui să ordonez dacă apoi tot se reinstaurează deplina dezordine. Ei şi ce! Aşa sunt eu cu multe idei şi mai puţină ordine.Şi apoi mai cred că fiecare lucru are timpul său să fie făcut şi băgat la rând.
Mi-a fost dor să mai scriu câte ceva dar n-am reuşit să mă opresc asupra unui subiect,ideile mele năstruşnice sunt greu de convins să se aştearnă pe pagina virtuală.

4 comentarii:

mirolara spunea...

si eu ma adun greu :) oare ce-o fi?!

pescarusul argintiu spunea...

O maxima a zilei care mi-a placut foarte mult:
"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." (Peter O'Toole)
Bazarul tau sentimental este ca un vartej de culori si nuante, asezate inspirat in spontaneitatea lor!
O zi senina, plina de idei valoroase!

darry.anna spunea...

Mirolara, uneori e bine sa ne adunam mai greu :). Suntem intr-o continua miscare, mereu in viteza.Vrem sa facem absolut totul si dintr-o data si cred ca de aceea organismul nostru e mult mai ,,destept,, decat noi ne ,,incetineste,,din cand in cand.
Doar ganduri bune!:)

darry.anna spunea...

Multumesc pentru urari Pescarusule Argintiu!
Doar ganduri pline de culoarea bucuriei iti urez!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...