duminică, 27 septembrie 2009

Aminitiri ..haioase




,,Celosia este o planta tropicala a carei inflorescenta are diferite nuante: purpuriu, rosu, galben si culoarea untului. Are forma de smoc, cu flori catifelate care arata ca un spic, Celosia din aceasta specie, fiind cunoscuta sub numele de "creasta de cocos". Pentru mai multe informatii consultati: http://www.lady4ever.ro

Ei, bine! Sunt ceva ani de atunci.Era septembrie şi trebuia să merg la o şcoală nouă.Flori pentru ,,tovarăşa dirigintă,,.În grădină bunica semănase ochiul boului,conduraşi, dalii. ,,Flori prea modeste (îmi spuneam) am să cumpăr garoafe de la florărie,, pe atunci exista o singură florărie în oraş şi desigur mai era piaţa cu flori din belşug. Numai că socoteala mea nu s-a nimerit: în anul acela ca niciodată până atunci n-am văzut fir de garoafă, în schimb tooaata piaţa era plină de ...Creasta-cocoşului.Mi-am călcat pe inimă şi am luat trei fire.Era prima dată când vedeam asemenea flori şi tare ciudate mi se păreau. ce muştruluială am mai primit după aceea şi de la mătuşa mea:,, Ce astea-s flori?,, Mde, la modă atunci erau numai garoafele pentrucă erau şi singurele flori care se găseau. Astăzi un simplu buchet de garoafe mi se pare chiar urât având în vedere multitudinea de flori pe care le poţi combina.

4 comentarii:

pescarusul argintiu spunea...

Si eu sunt de parere ca veteranele garoafe s-au banalizat, prin insistenta cu care au invadat piata florariilor cu ani in urma.
Exceptie fac garofitele de camp, acelea cu un parfum rascolitor si cu tije extrem de fragile.
Prefer insa freziile proaspete, viguroase si cu aroma lor unica!

darry.anna spunea...

Uitasem de fragilele garofite de camp,rar se mai gasesc, la cate o batranica in piata.
Mi-e dor de mirosul unic al freziilor de altadata dulce si patrunzator, de neuitat.Imi place sa intru in florarii,dar nu mai gasesc acelasi parfum.E o bogatie de culori si imaginatia e in culmea fericirii. Pentru cele mai perfecte flori folosirea abuziva a substantelor conservante se face in detrimentul olfactivului.

Rodica Botan spunea...

Mie imi plac florile simple...poti face un aranjament frumos si din flori de ciulini...Bineinteles ca pe aia nu i-ai putea duce profesoarei...

darry.anna spunea...

Flori de ciulin puse intr-o ulcica de lut, pe pervazul ferestrei, intr-o dimineata de vara.:)

Multumesc frumos pentru comentariu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...