sâmbătă, 26 septembrie 2009

Gândul bun şi gândul rău

,,Te-ai gândit?,, ,,m-am gândit,,
Ce am fi dacă nu am gândi? Am fi păsări, flori sau animale.Nu vreau să mă lansez într-o discuţie care mă depăşeşte.Vreau doar să povestesc o mică întâmplare.
Gândul mi-a venit astfel: Zilele trecute am citit despre un accident de motocicletă. Un băiat foarte tânar 20 şi ceva de ani a suferit un grav accident. Detaliile despre rănile suferite m-au îngrozit,cu atât mai mult cu cât ulterior am aflat că este băiatul unui domn pe care-l cunoşteam.
Mi-am amintit că de multe ori mi s-a întâmplat ca mergând pe stradă să treacă pe lângă mine destul de mulţi tineri pe scutere, motociclete. E neplăcut zgomotul lăsat în urmă de acestea, mai ales când teribiliştii lor posesori se iau la întrecere.
Ar putea să-mi spună cineva ce gândeşte în acel scurt moment de ,,bruiaj,,?
Cel mai adesea bombăni,spui o înjurătură printre dinţi.
Revenind la accident mi-am pus o întrebare: Oare eu de câte ori n-am bombănit în urma unor asemenea teribilişti?
Fiecare teribilist este copilul cuiva, iubitul sau tatăl, cineva îl aşteaptă acasă.
Ajunge un gând bun, dacă reuşeşti să depăşeşti neplăcerea auditivă.

3 comentarii:

DoarEu spunea...

Frumos. Am si eu o povestioara despre gandul bun si gandul rau.
Numai ganduri senine!

darry.anna spunea...

Multumesc!Povestioara cu povestioara se naste romanul;)

DoarEu spunea...

Da. caut să faca ceva cu povestile scrise de mine pentru copii. Am si un blog de povesti. Poate ai timp sa+l vizitezi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...