vineri, 25 septembrie 2009

Leapşa

Hai să găsim nişte răspunsuri:
1. Ce speli prima dată la duş?
Chiar vrei să ştii?
3. Îţi place cafeaua?
Ohoho! cât de multă!
5. Cum te simţi acum?
Adormită
6. Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostit/ă?
My husband litera N
7. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Am visat că vroiam să conduc maşina, eu care n-am nici maşină nici carnet.
8. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Da.Simplu; n-ar mai trebui să mă gândesc la ce fel de mâncare să mai fac.
9. De ce ai o poftă puternică acum?
Momentan nu mi-e poftă de nimic.
10. La ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
La salata de varză, în ultima perioadă am mâncat aproape în fiecare zi o porţie de salată.
12. Muşti sau lingi îngheţata?
De linguriţă ai auzit?
14. Câte dormitoare are casa ta?
De ce? Vrei să vii în vizită?
15. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Ar trebui să cunosc?
16. Îţi place brânza?
Da.
17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă?
Una din ,,obsesii,, Mihai Margineanu - Mai ştii

mihai margineanu - mai stii
Asculta mai multe audio Muzica
18. Câte ţări ai vizitat?
Mai am timp.
20. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
NU.Nu mă dau în vânt după senzaţii tari.
21. Ai lua masa cu George W. Bush Clooney?
Dacă trebuie da.Dacă nu, îmi văd de treaba mea.
22. E ceva strălucitor în camera ta?
Hârtia de la ciocolată :)
25. Ouă albe sau maro?
Ou să fie.
26. Îţi place muzica?
DA
35. Ai intrat vreodată într-un zid?
NU
36. Anotimpul preferat?
Vara
37. Adormi cu televizorul deschis?
Nu pot sa adorm daca televizorul e deschis.
38. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Daca vrei să afli cum e încearcă singur.
39. Crezi că eşti bătrân/ă?
Niciodată n-o să cred că sunt bătrână:)
40. Finiş. Vă vine să credeţi?
Puteţi crede că sunt 40 de întrebări sau convingeţi-vă singuri răspunzând la întrebări, ducând Leapşa mai departe :)

4 comentarii:

Printre Ganduri spunea...

Cineva a scurtat leapsa asta...eu am facut-o pe toata...e buna cand vrei sa alungi plictiseala...

mirolara spunea...

deci... nici tu nu ai intrat in vreun zid :)

pescarusul argintiu spunea...

Nastrusnice intrebari si potrivite raspunsuri!
Iar leapsa, amuzanta, eterogena si diversa :)

darry.anna spunea...

Intr-adevar amunzanta leapsa.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...