vineri, 9 octombrie 2009


Viaţa este prea scurtă ca să te grăbeşti. O perioadă de timp mi s-a reproşat că mă mişc încet. De ce aş fi dat această impresie nu ştiu dar nici nu mai contează. Ştiu doar că îmi place să fac lucrurile în felul meu.Cafeaua de dimineaţă o beau înghiţitură cu înghiţitură bucurându-mă de fiecare strop în parte.Îmi place să merg încet să privesc casele şi oamenii.Îmi place să lucrez încet cu oamenii schimbând o vorbă cu ei.Reproşul a fost:,,Tu ai timp de pierdut!,,.Nu mi-am măsurat niciodată timpul ca să ştiu dacă pot să pierd din el sau nu,dar ştiu că fiecare clipă petrecută în linişte a adus un plus de valoare timpului meu.Nu mă crede nimeni. Ei şi!N-au timp de pierdut să-mi asculte poveştile :)

4 comentarii:

DoarEu spunea...

Da..e si un proverb Festina lente sau Grabeste-te încet.
Asa ca, esti o femeie deosebita!
Te imbratisez cu admiratie.

darry.anna spunea...

Multumesc frumos pentru apreciere draga mea DoarEU!Sunt doar o femeie obisnuita!
O imbratisare calda si pentru tine!

Anne spunea...

Darry fiecare percep lucrurile diferit, valorificam timpul in felul nostru..deci nu conteaza ce spun altii, e bine sa faci totul asa cum simti tu.
O saptamana cat mai frumoasa iti doresc!Pupici multi!

darry.anna spunea...

Pupici draga Anne!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...