marți, 8 decembrie 2009

Cine mai e ca mine?

Toată lumea!
Azi a fost ziua mea de naştere!:)
Nimic nou sub soare.Fiecare om are o zi de naştere. Numai că eu am şi două nume.Deci,am trei zile într-un an când pot să mă consider sărbătorită.
Ce primesc cu aceste ocazii? Primesc minute gratuite de la o companie de telefonie, numai că anul acesta am uitat să achit factura la timp şi-n loc de minute am primit avertizare.:))
De la o firmă de cosmetice am primit un plic voluminos cu oferte(cam multă hîrtie consumată) şi un minuscul pliculeţ cu un bileţel de felicitare scris de domnul director. Am fost răutăcioasă şi-am gândit:la câtă hârtie consumă aştia puteau să-mi trimită o felicitare mai mare.:))
Şi mesajul zilei primit de la o Bancă...m-am albit puţin când am văzut numele expeditorului, deja mă vedem trecută la Biroul de Rău Platnici. Dar am respirat uşurată,era doar un mesaj de felicitare.(următorul cine ştie):)

Un comentariu:

adriana spunea...

ai tinut ascvuns postul asta?!...LA MULTI ANI!!!!...sa fii fericita....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...