miercuri, 30 decembrie 2009

Sfârşit de an

Bilanţ, balanţă realizări _ nereuşite. Complicat şi azi chiar nu am chef. A fost un an interesant fără întâmplări urâte cel puţin pe plan personal. Am avut parte de ceva surprize aiurite. Nu le-am aşteptat, doar că erau pe traiectoria mea şi a fost necesar(?!) să mă intersectez cu ele. Şi cu cât stau mai mult să le analizez cu atât sunt mai de neînţeles...aşa că mergem mai departe.
Unul din lucrurile frumoase din acest an este şi acest MODEST şi pretenţios spus blog. Am descoperit prin intermediul său persoane cu care nu cred că aş fi reuşit să mă întâlnesc în realitate:
Adriana, Ana-Maria,Claudia, Mirolara, Alibuş, SunLover şi toţi ceilalţi pe care-i urmăresc.
Desigur că-mi doresc multe şi pentru anul 2010. Poate dintre aceste ,,multe,, unele se vor realiza.
Vreau să-mi păstrez speranţa, dragostea şi bucuria ca să pot trece peste eventuale ,,surprize,,.
Şi mai vreau......dar ... e mult prea personal aşa că păstrez gândul în inimă.
Previziuni nu ştiu şi nici nu vreau să fac.
Am un gând , o întrebare: ,,ce va fi?,, încercând să găsesc un posibil răspuns am găsit un videoclip.


4 comentarii:

mirolara spunea...

ai dreptate, cautarile ne trimit din blog in blog iar din cand in cand zabovim la cate cineva mai mult decat de-obicei. iti multumesc ca te-ai oprit la mine, iar distanta de la focsani la botosani sta acum intr-un click. la multi ani, postari frumoase si la cat mai multi prieteni in 2010! vedem noi "ce va fi"!

darry.anna spunea...

LA MULTI ANI,Mirolara!

adriana spunea...

pai va fi bine...daca Il vom avea pe Dumnezeu in suflet, inima si minte.

La multi ani draga mea si sunt onorata ca ne-am intalnit, fie si numai virtual!

darry.anna spunea...

LA MULTI ANI,ADRIANA!
Sa-L avem pe Dumnezeu alaturi mereu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...