vineri, 8 ianuarie 2010

Ce cred despre magie?

M-a întrebat o colegă de-a mea. Mi-a povestit oripilată că tocmai vazuse o secvenţă cu un iluzionist care ,,rupea în două o persoană,, în aer liber sub privirile stupefiate ale celor din jur. Ştiam despre imaginea respectivă , şi mie îmi provocase groază.
Apoi mi-am amintit că la sfârşitul anului trecut am revăzut un film absolut senzaţional: ,,The Illusionist,, cu Edward Norton şi Jessica Biel în rolurile principale. Dincolo de povestea de dragoste şi de intrigi poţi surprinde câteva aspecte ale vieţii unui iluzionist. Ca oricare alt domeniu şi iluzionismul necesită muncă şi perfecţionare permanentă. Multe din trucuri se bazează pe mecanisme fizice sau reacţii chimice. Perseverenţa şi buna cunoaştere a psihicul uman sunt şi ele necesare unui iluzionist. În spatele unui simplu truc se află chiar şi ani întregi de muncă. Noi vedem doar partea cea mai simplă. Etichetăm ca fiind magie, truc , iluzie şi atât. Dacă am cunoaşte intreg mecanismul realizării unui număr de iluzionism fiţi convinşi că nu ar mai fi spectaculos. Vedem doar ceea ce vrem să vedem!

4 comentarii:

mirolara spunea...

mi-a placut povestea de dragoste din iluzionistul. Cat despre magie, am vazut multe seriale si filme americane cu tema asta. “ce vraji mai fac fetele” cu Nicole kidman si Sandra Bullock il revad mereu :) Poate e doar imaginatia bogata a scenaristilor americani, dar am auzit si am citit si cateva “povesti magice” romanesti…asa ca, adevarul e “dincolo de noi”…:)

adriana spunea...

vazut...placut

darry.anna spunea...

@Mirolara: Ai perfecta dreptate!:)

darry.anna spunea...

@Adriana: Imi pare bine ,,sa te vad,, Adriana!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...