duminică, 31 ianuarie 2010

Chestionarul lui Proust

Mirolara a primit şi a dat mai departe.
Dacă vă plac întrebările sunteţi invitaţii mei.
Cum n-am auzit niciodată până acum de acest chestionar am căutat şi eu ca tot omul de rând şi am găsit aici câteva lămuriri interesante.
Chestionarul poate fi tratat cu seriozitate sau amuzament. Voi alegeţi.

Principala trăsătură a caracterului meu: E că...am mai multe calităţi.

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Money-Money.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Să nu bârfească.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Nu mă deranjează când nu am chef.

Principalul meu defect: Mereu am o problemă.

Ocupaţia mea preferată: Visul de zi.

Visul meu de fericire: ,,A perfect world,,

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Nu vreau să atrag gânduri negative.

Ce-aţi vrea să fiţi? Crezi că mai pot fi altceva decât sunt?

Ţara în care-aş vrea să trăiesc: O ROMÂNIE NORMALĂ ŞI NU LAND OF CHOISE!( poate intr-o altă viaţă).

Culoarea preferată: Albastru

Floarea preferată: Crizantema.

Pasărea preferată: Papagalul.

Prozatorii mei preferaţi: Charles Dickens, Hector Malot.

Poeţii mei preferaţi: Eminescu.

Eroul meu preferat: D Artagnan.

Eroina mea preferată: Jane Eyre.

Compozitorii preferaţi: Nu am. Ascult, imi place, uit, ascult altceva nou...

Pictorii preferaţi: Chiar nu mă pricep la pictură.

Eroii din viaţa reală: Oamenii care ştiu să rămână oameni indiferent de situaţia materială.

Eroinele din istorie: Maica Tereza

Bautura şi mâncarea preferate: Apa minerală.Şi tot ce mâncam şi astă vară: cartofi piure cu şniţel şi salată de varză.

Numele preferat: Am o pasiune pentru nume şi inventez. Darryanna. Doar nu credeaţi că poate avea cineva in realitate un astfel de nume.

Ce detest cel mai mult: Că am devenit cu toţii sclavii unor dorinţe materiale.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Dictatorii.

Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: ????

Darul natural pe care-aş vrea să-l am: Să găsesc adevăratul meu dar.

Cum aş vrea să mor: Fără să-mi dau seama.

Starea de spirit actuală: Schimbătoare.

Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: Greşelile mele!

Deviza mea: Mai caut dar s-ar putea să nu găsesc.

2 comentarii:

mirolara spunea...

eh...cum nu ai cui sa-l dai? provoaca-i la autocunoastere! :)se spune ca trebuie sa pastram acest chestionar si sa-l recitim peste ani. oare o sa ne regasim in ce am scris?

darry.anna spunea...

Am gasit. Chestionarul este chiar interesant daca-l abordezi cu seriozitate.Te regasesti poate ca nu in totalitate dar ceva tot ramane peste ani.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...