vineri, 19 februarie 2010

Ora de muzică

Prima mea notă la ora de muzică a fost... nota 5. Şi nu fiind că nu aş fi ştiut lecţia ci pentru că sunt complet lipsită de ureche muzicală. Nici atunci şi nici acum nu pot reproduce un cântecel oricât de mic şi de simplu ar fi el. Profesorul de muzică venea cu vioara la oră dar nu reuşea absolut deloc să ne capteze atenţia. Am suferit atunci pentru notele de la muzică. În clasa a VII a am plecat la altă şcoală. De data asta am avut o profesoară de muzică. Era melomană şi ne povestea foarte frumos despre compozitori. Dacă erai atent reţineai suficiente detalii despre compozitori şi piese. Asta m-a salvat. Lucrările de control erau bucuria mea. La un moment dat inevitabilul s-a produs. Ascultare. Am avut şi puţin noroc. S-a nimerit că era la lecţia ,,Corul vânătorilor,,. M-am descurcat am ,,strigat,, din toţi plămânii mei căci mie aşa-mi părea că suna fragmentul şi am luat nota 8.
Nu am o cultură muzicală deosebită dar ascultând uneori fragmente de muzică clasică(din ce in ce mai rar) îmi reamintesc de ora de muzică de odinioară.


Asculta mai multe audio Muzica

4 comentarii:

DiliMache spunea...

Mai, ce mi-a placut corul vanatorilor la muzica!!!! Eram uimita sa vad cuvintele, adoram de-a dreptul melodia... ma dispera la orele de muzica numai tinutul ritmului cu mana, stii tu, patru timpi, sus, jos, dreapta, stanga.. ca o cruce :D Dar ce-mi placea... cred ca m-au pomenit vecinii d emulte ori cand lalaiam melodii "pionieresti" doar fiindca imi placea linia muzicala :D

darry.anna spunea...

Aha! Ritmul acela pe care-l pierdeam mereu.:)
do-re-mi do-si-la-sol-fa-mi....
Tra-la-la.. am cravata mea ....
sunt pionier...tra-la-la
Eu am stat mereu la casa...puteam canta cat vroiam eu:)

Rodica Botan spunea...

eu am facut scoala de muzica si arta plastica...si am cintat toata viata...si mi-a placut si corul vinatorilor...ce amintiri...citi ani au trecut de atunci?

Prea multi...

darry.anna spunea...

Bine ati venit pe modestul meu blog doamna Rodica!
Ma bucur pentru amintirile ce vi le-am trezit.
Ce frumoasa a fost copilaria noastra asa cu multe alte lipsuri si interdictii!
Anii trec fara sa ne intrebe ne putem intoarce in timp doar cu ochii mintii.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...