luni, 15 martie 2010

,,Pagina 92,,

Am preluat de pe blogul Adrianei aceasta postare.

Cuvinte simple şi frumoase despre cărţi şi despre unul din cei care fac să ajungă la noi cărţile Niculae Ionescu



Pagina 92

Aceasta pagina ii este dedicata Prietenului cartilor. Am ales pagina 92, pentru ca in cartea mea preferata ceea ce este scris la pagina 92, reprezinta un foarte bun indemn: Inainte de orice, roaga-te! Si ma rog si eu ca Prietenul cartilor sa ajunga la 92 de ani, sa le arate stranepotilor ce carti grozave a facut.
Ai o carte preferata? Citesti astazi dintr-o carte? Scrie-ne si noua cateva randuri de la pagina 92.

Daca iti place ideea, pune si pe blogul tau ca semn, cartile de mai sus, cu trimitere spre acest post.

Si nu uita sa ne spui titlul cartii si autorul ei.

Si nu uita sa treci si pe la Nic, alias Perfuzel, alias Prietenului cartilor:
http://niculae-ionescu.blogspot.com/

2 comentarii:

adriana spunea...

multumesc si te astept cu noi citate de la pagina 92 a multor carti

darry.anna spunea...

Desigur am pregatit cateva carti.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...