duminică, 14 martie 2010

Utilitate sau disconfort


Asculta mai multe audio Muzica

De la lansarea acestei melodii mai ştie cineva câtă vreme a trecut?
Aveam 14ani şi numai melodia asta am ascultat-o câteva luni bune. Mă gândeam cum e să te sune iubitul. Nici măcar telefon fix nu aveam la vremea aceea.

Astăzi telefonul mobil este adânc implantat în viaţa cotidiană. Te găseşte oriunde oricum. Nu mai ai pic de intimitate. Agresiv şi insistent. Să-l urăsc? Nu. Este închis. Răspund atunci când vreau şi când am chef.
Acum vreo doi ani m-au sunat cu diverse oferte pentru pensia privată. Îmi era şi milă de bieţii funcţionari care trebuiau să spună aceeaşi poveste de mii de ori. Apoi au început cei cu asigurările de viaţă. Atunci m-am răstit. Sorry!
Acum, mai nou mă sună de la diverse firme cu diverse oferte. Gata. Fac program de răspuns la telefon
Zilnic orele: 12-13
În afara orelor de program este timpul meu şi am decis să-l petrec liber şi relaxat.

2 comentarii:

adriana spunea...

imi place programul tau

darry.anna spunea...

E aplicabil si ajustabil in functie de persoana i mai ales daca e posibil.Sunt numeroase situatii cand sunt de transmis lucruri importante.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...