vineri, 16 aprilie 2010

Alte amintiri....

Jim s-a iubit cu Lola un timp. Destul cât să afle nevasta. Au fost binevoitori care au binevoit.
Lola este o blondă cu personalitate. În ciuda a ceea ce se crede despre blonde, Lola are creier şi este o prezenţă interesantă. Am avut multe intersectări cu scântei, dar nu-i port ranchiună. Drumurile noastre nu mai sunt comune de multă vreme. Fiecare a plecat să-şi caute fericirea în altă parte. Jim a plecat primul în braţele Donei, prietena Lolei. N-am înţeles alegerile lui Jim şi cred că nu este nimic de înţeles. El, mereu în căutarea fericirii, a plecat apoi peste mări şi ţări.
Lola şi Dona nu şi-au mai vorbit, n-aveau ce.
Nemaiputând îndura tristeţea şi amărăciunea Lola a ales depărtarea. Început greu şi umilitor dar izbânda frumoasă. L-a cunoscut pe Mike şi cred că este fericită. Nu ne-am mai întâlnit, în scurtele sale vizite are priorităţi mai importante.
Dona a rămas aici. N-am avut curaj să deschid un subiect delicat şi cred că nu-i problema mea să judec.
Am trăit alături de Lola, Dona, Jim şi alte persoane o perioadă frumoasă şi fără griji negândindu-mă atunci că vom ajunge atât de înstrăinaţi unii faţă de alţii.
Noi, oamenii avem posibilitatea de schimbare şi evoluare si de cele mai multe ori evoluarea se face prin îndepărtarea faţă de cei dragi.



Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...