sâmbătă, 10 aprilie 2010

În fiecare primăvară





Momentul înmuguririi şi apariţiei florilor mă fascinează. Urmăresc cu frică, parcă, primele semne de verde pe ramuri, seara gândindu-mă, ca peste noapte, să nu vie iarăşi frigul hain şi să-mi fure bucuria. Încet pentru mine, dar în ritmul ei, natura îmi ofera an de an acelaşi spectacol, dar de fiecare dată mai frumos şi mai uimitor. Petalele fragile rezistă atât cât să-mi încarc retina cu amintiri. Şi zarzărul şi corcoduşul şi mai elegantele magnolii sau măreţul castan îşi aşteaptă cuminţi rândul în prim plan. E momentul să ies din închisoarea gândurilor reci şi să mă împrietenesc cu alte gânduri. Gânduri albe şi verde crud şi vesele şi senine....

3 comentarii:

Movi spunea...

Nu ar mai fi la fel daca nu s-ar intampla si aceasta "trezire" a naturii la viata. Primavara este ceva special ... cand in cateva zile copaceii inmuguresc si devin din ce in ce mai frumosi pe zi ce trece.

April spunea...

E anotimpul renasterii plantelor dar si a noastre. Ne lepadam hainele grele de iarna si ne aratam soarelui in toata splendoarea noastra, goi de tot si toate, un nou inceput, o noua etapa a vietii....

darry.anna spunea...

O minunăţie de anotimp!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...