joi, 8 aprilie 2010

Poate


...într-una din zile îmi voi cumpăra un aparat foto. Să fac şi eu fotografii reuşite pentru blogul meu. Poate, dar nu promit. Am o părere aparte despre toată acumularea de,, jpeg DSC0...52,,. Să nu mă înţelegeţi greşit. Îmi plac fotografiile, ca amintiri, ca evocare a unor momente plăcute. Mă înduioşează fotografiile alb-negru cu margini dantelate şi pe care le trec la categoria ,,Amintiri de la...Sinaia, Govora, Mamaia,, ... etc. Îmi plac fotografiile vechi pentru că ,,au suflet,, poartă amprenta celui care le-a prelucrat. Imagini din trecut le porţi în gând sau le atingi deschizând albumul prăfuit.
Azi nu le mai port eu le stochez în memoria digitală. Nu mai sunt palpabile. Câtă hârtie fotografică aş consuma? şi cât spaţiu ar fi necesar pentru depozitare?
Şi tot aşa până o să-mi stochez şi propria memorie tot în memoria digitală.

2 comentarii:

mirolara spunea...

rezonez. intr-una din zile (poate) imi voi lua si eu un aparat :)

nu stiu de ce, dar memoria mea tot pe cele vechi le-a retinut...astea digitale sunt ratacite, ascunse, uitate, lasate aiurea si vizitate rar...:)

darry.anna spunea...

:)ma gandeam eu, dar uite ca nu-s singura.
Doar ganduri bune!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...