miercuri, 14 aprilie 2010

Sunt un cal verde

Multă vreme am purtat ochelari de cal. Adică ochelari care te fac să priveşti doar înainte.
Am crezut că mergeam întotdeauna în direcţia bună şi că eram cel mai bun. Până intr-o zi când ochelarii mei s-au rupt. Am descoperit că există mai multe direcţii şi eşti liber să alegi.
Am mai observat că nu toţi oamenii sunt la fel. Unii sunt buni şi-ţi face plăcere prezenţa lor şi au mereu un cuvânt bun sau o vorbă de încurajare. Alţii sunt indiferenţi faţă de tot şi toate. Mulţi sunt ironici şi orice îţi spun pare a fi o remarcă făcută anume să te atingă.

_Prea mult gândeşti! am primit un răspuns

_Păi, îmi place să mă gândesc şi la alte lucruri decât cele care mă împing doar spre rutină.
Descopăr lucruri noi şi vreau să vi le arăt şi vouă să le împart cu voi.

_N-avem nevoie de oferta ta! Noi avem lucruri mai serioase la care să ne gândim şi nu la cai verzi pe pereţi.




Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

Dili spunea...

:D .. traiasca acei cai verzi care ne imbogatesc orizonturile! Si jos cu peretii!!!

darry.anna spunea...

:-) sa traiasca... sa-nfloreasca!
Multumesc pentru urare!

adriana spunea...

imi plac mult de tot caii verzi fie ca sunt poe pereti sau doar in minte

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...