luni, 31 mai 2010

Nu am chef şi nici nu am mare lucru să scriu. Recent unul din membri familiei mele a plecat în călătoria fără întoarcere. Avea o vârstă venerabilă, dar asta nu înseamnă că despărţirea n-a fost dureroasă. Am realizat pentru a nu ştiu câta oară că important în viaţă este să-ţi petreci timpul frumos, în dragoste şi înţelegere. Să poţi să preţuieşti clipele alături de cei dragi. Mi s-au derulat prin minte sute de amintiri alături de bunicul meu şi mi-am dat seama că tot am petrecut puţin timp alături de el sau de bunica, tot a rămas mult prea puţin. Viaţa este mult prea scurtă iar timpul se scurge mult prea repede. Bunătate, bucurie, armonie, dragoste sunt cuvinte ce dau un plus de valoare timpului tău pe acest pământ. Ai nevoie să fii măcar puţin mai bun şi mai îngăduitor. Pentru tine faci lucrul acesta. Pentru tine aduni comori în inimă.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...