sâmbătă, 12 iunie 2010

Ce mică-i vacanţa mare!


Asculta mai multe audio Muzica

Cel mai şi mai mult la şcoală mi-au plăcut vacanţele. Îi invidiam pe profesori pentru că ei nu aveau teme de făcut pe timpul vacanţei şi chiar mă gândeam ca atunci când voi fi mare să fiu profesoară tocmai pentru a mă bucura din plin de vacanţă. Nu s-a nimerit,am cu totul altă meserie. Şi alt motiv pentru care mi-ar fi plăcut să fiu profesoară: eşti mereu în contact cu copii sau adolescenţi şi nu ai timp să te plictiseşti sau să îmbătrâneşti urât. Idealist şi nerealist. Privind din afară orice meserie este frumoasă, abia când ajungi să o practici te confrunţi cu toate aspectele ei plăcute şi neplăcute.

5 comentarii:

Movi spunea...

imi amintesc ca atunci cand se apropia vacanta mare ascultam o melodie la picab intitulata chiar asa "vacanta" daca imi aduc eu bine aminte. Nu mai stiu de cine era cantata dar stiu ca era o interpreta de muzica usoara ale acelor timpuri.
Stiu ca ascultam melodia si imi imaginam pas cu pas ce voi face in vacanta. :d

April spunea...

Hai sa vedem partea plina a paharului...daca iti place ce faci treci peste aspectele neplacute, ramane doar satisfactia.

Vacanta placuta sa ai!

darry.anna spunea...

@Movi
Am gasit o melodie interpretata de Margareta Paslaru, Am luat vacanta
http://www.youtube.com/watch?v=i1sjW7wjsis.

@ April ai perfecta dreptate! daca practici o meserie cu placere treci mai usor peste aspectele neplacute.
Multumesc pentru urari! Si tu sa te bucuri din plin de vacanta!

Niciodată Singură spunea...

Mai ales neplăcute, deşi nu-i corect :)
Avem impresia că meseria celuilalt e mai interesantă, mai plină de satisfacţii decât a noastră. Din afară, totul părea roz.
Tatăl meu a fost cadru didactic şi am cunoscut sistemul din interior, încă dinainte de 1990. Tata şi-a făcut meseria din şi cu pasiune, dar satisfacţiile nu au fost pe măsură, de aceea s-a şi pensionat la cerere, acum 10 ani. N-a făcut-o cu uşurinţă, o bucată de vreme chiar a regretat. Acum, însă, se bucură că s-a desprins înainte ca respectul elevilor şi chiar al guvernanţilor pentru cei de la catedră nu mai existe...

darry.anna spunea...

@Niciodata singura inclin sa cred ca s-a generalizat o lipsa de respect fata de toti cei care desfasoara o activitate utila societatii, indiferent de domeniul de activitate. Invatamantul ramanand calul de bataie al tuturor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...