miercuri, 2 iunie 2010

Cutia cu daruri


Adriana ne invită să deschidem Cutia cu Daruri .
Fiecare sertar are cheia potrivită: un simplu click. Alegeţi darul care vă place cel mai mult. Şi nu uitaţi să dăruiţi şi voi la rândul vostru. Un gând, o rugăciune, o vorbă bună sau un bănuţ.
Într-o vreme când trebuie să fim atenţi la cheltuieli şi vigilenţi faţă de toate lucrurile care ne ies în cale e destul de greu să păstrezi o inimă curată şi încrezătoare. Cu câteva săptămâni în urmă am trimis câţiva bănuţi unei persoane bolnave. Nu aveam decât numărul de cont fără alte date personale; domnişoara de la ghişeu m-a întrebat dacă o cunosc pe respectiva persoană şi mi-a spus să fiu atentă să nu fiu înşelată. Mi-a părut tare amuzant sfatul ei iar data viitoare când mai trec pe la bancă am să-i dau şi ei adresa Cutiei cu Daruri poate găseşte şi ea ceva pe placul ei.

Nu uita să vizitezi şi Clubul DARDINDAR

2 comentarii:

adriana spunea...

Am primit si eu acest sfat din partea unei doamne foarte binevoitoare...mi-a spus ca ma implic prea mult emotional si ca s-ar putea ca nu toti sa fie intr-o situatie care sa necesite ajutor.

Prima data m-a deranjat aceasta remarca, pe urma m-am gandit ca s-ar putea cateodata sa fie si asa dar daca as fi stat de fiecare data sa ma indoiesc, as fi pierdut toate bucuriile pe care le-am acumulat daruind.

Eu sper, ca toti cei pe care micul nostru grup de prieteni DARDINDAR i-a ajutat, sa fie persoane care chiar au avut nevoie de ajutorul nostru in acel moment.

Ma bucur ca ti-ai invitat prietenii sa deschida cutia cu daruri.

Si sa stii ca stau cu ochii pe postarile tale, doar doar anunti ca ai facut dulceata aia buna de cirese.

darry.anna spunea...

:) Doar putin timp sa se coaca ciresele de dulceata.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...