miercuri, 9 iunie 2010

Plăceri de iunie





sau cum să îmbini utilul cu plăcutul.

Scriam într-o postare anterioară despre activităţile de altădată ale lunii iunie. Eu participam doar cu degustatul pentru că mereu eram fie la şcoală fie aveam câte un examen. Mai târziu când am început să lucrez lipsa timpului era o scuză. Anul acesta a intervenit o mică schimbare de program: câteva zile de concediu. Şi a fost necesar să-mi găsesc nişte activităţi plăcute. Trandafirii m-au aşteptat cuminţi şi parfumul lor minunat a făcut să mi pară mai uşoară operaţiunea migăloasă de separare a petalelor.
Căutând şi alte detalii ale preparării dulceţii de trandafir am găsit o reţetă cu tot cu imagini aşa ca pentru amatori ca mine, aici

A, şi despre fragi să scriu, cum au migrat de la vecin. Acum câţiva ani domnul a săpat în grădină şi a aruncat lângă gard buruienile. Printre ele s-au aflat şi câteva fire de fragi , care,plăcându-le umbra s-au stabilit şi înmulţit în grădina mea. Zilele astea fiind în căutare de reţete am dat şi de reţeta de dulceaţă de fragi aici. Mi-am zis: Ia să văd ce mai fac fragii din grădină ,poate am de o porţie de dulceaţă.
Şi uite aşa pe vremurile astea, că nici nu vreau să mă gândesc, adună omul provizii în cămară.

3 comentarii:

adriana spunea...

Ce priceputa esti! Sa faci si sirop de trandafiri!
si NISTE CALTITE SI DULCEATA DE ...CIRESE.

April spunea...

frumoase activitati de iunie....deja furnicuta se gandeste la iarna

darry.anna spunea...

@Adriana, multumesc! doar am incercat niste retete scrise de altii.

@April...furnicuta a fost greiere pana acu' un an doi.:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...