joi, 1 iulie 2010

Agitaţie

...şi ploi şi planuri încurcate. Dar mergem mai departe. Cu credinţă, nădejde şi dragoste. Am nevoie de o pauză dar din păcate nu-mi pot permite sa absentez. Mă învărt încurcându-mă în idei şi gânduri. Cineva mi-a solicitat ,,un sfat,,. Ar trebui să mă bucure că sunt apreciată. Însă mi-am dat seama că părerea mea este imparţială. Nu cunosc toate detaliile pentru a-mi acorda importanţă Am primit şi o veste bună. Am fost apreciaţi undeva, acolo sus. Avem o diplomă. ,,Şi ce faci cu ea? O pui în ramă:,, ar spune un sceptic. Bine o înrămăm, dar mă gândesc că putem face mult mai bine treaba pe mai departe.
Şi plec mai departe să mă agit iar vouă vă las un moment de linişte:


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...