duminică, 4 iulie 2010

Exerciţiu de memorie

Până acum 4-5ani ascultam foarte multă muzică la radio, tv. Îmi plăcea să fac mici exerciţii de recunoştere a piesei sau interpretului. Apoi nu ştiu din ce motive nu am mai ascultat muzică aproape deloc. Cotidianul şi rutina au pus stăpânire pe mine şi gândurile mele au găsit altceva mai bun de făcut: griji, nevoi...:) Muzica nu a mai fost un mijloc de relaxare sau exerciţiu. Am pierdut contactul, nu m-a mai interesat cine ce şi cum cântă sau dacă a scos piese noi. Probabil la la indiferenţa mea a contribuit şi sonorul dat la maxim la diferite terase sau baruri. Ei, nu vă închipuiţi că frecventez barurile, doar aşa din când în când. Îmi place să savurez , într-o atmosferă plăcută auzului, cafeaua, îngheţata sau pizza, dar mai ales să nu fie nevoie să ţipăm pentru a ne auzi.
Acum câteva săptămâni eram prin oraş cu soţul meu şi am trecut pe lângă o terasă amenajată în stil rustic cu foarte multe flori într-o zonă liniştită. N-am putut rezista tentaţiei de a intra. Nu mi-a părut rău pentru pauza făcută, un cockteil delicios de sucuri, muzica în surdină. O piesă veche a unei formaţii româneşti. Parte amuzantă: nu-mi aminteam numele solistului, într-un final am reuşit.
Cu câteva zile în urmă m-am întâlnit cu câteva colege tot la o terasă, alta. Printre vorbe şi glume mi-a tras atenţia muzica. Sonor mic, dar de dat aceasta n-am reuşit să identific nimic ,culmea totul îmi era atât de cunoscut. Aveam senzaţia că m-am rătăcit undeva.
Şi dacă nu recunoşti o piesă nu-i nimic, dar să-ţi pierzi care cumva mobilul mort eşti. Cine mai poate reda din memorie măcar trei numere de telefon.
Ce ţi-e şi cu memoria asta? Cu cât exesezi mai mult cu atât ea se perfecţionează, dacă-i dai vacanţă poţi să pleci şi tu cu ea.

6 comentarii:

constantin spunea...

Daria,daca ai folosit frecvent acele 3 numere de telefon le memorezi,asta numai daca mobilul iti afiseaza pe langa nume si numarul aferent.

darry.anna spunea...

Ai perfecta dreptate dragul meu!;)

Bogdan Epureanu spunea...

Uite eu stiu in jur de 25 de numere de telefon... si asta pentru ca urasc sa fiu dependent de mobil si sa nu pot suna pe cineva daca telefonul principal mi s-a descarcat.

darry.anna spunea...

Bravo! Eu stiu doar vreo 5-6.

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Doamnei darry.anna !
~
eu nu îl ştiu nici pe al meu ! Ceea ce înseamnă ... un adevărat Semnal de Alarmă !
~
Am "coborât" puţin pe pagină "ÎN JOS !":
Din "experienţa mea" cu Clonă, VĂ SFĂTUIESC să introduceţi "Moderarea Comentariilor" !
Chiar dacă veţi mai fi ... deranjată ... pe CEI NEDORIŢI ... îi puteţi sări cu nonşalanţă, dacă NU se încadrează ... în criterii de NORMALITATE !
~
Pentru articolul dvs. de AICI:
:(citez ... din memorie !... :) ...):
"Memoria este CEEA CE RĂMÂNE după ce ai uitat tot !"
~
Cornelius,

PS: [ Stiti cumva de ce s-a "intrerupt" Blogul: #
Isabellelorelai's Weblog ? ]
~,

darry.anna spunea...

Bine ati trecut pe aici domnule Cornelius!
Multumesc pentru comentariu si sfaturi!
La P.S. nu stiu sa dau raspuns!M-am intrebat si eu ce s-a intamplat cu doamna Isabela.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...