joi, 1 iulie 2010

Tardiv

Dacă aş fi acţionat altel cu ceva timp în urmă acum probabil că m-aş fi lăudat. Eram prin Bazar, la ceva cumpărături şi o porţie de gură-cască, prin noiembrie acum doi ani. De ce ţin minte acest amănunt, pentru că începuse să fie destul de rece vremea. Îmbrăcată bine, nu mă deranja frigul. Trebuia să plătesc marfa şi apare o fetiţă, nu cred că avea mai mult de zece ani, doar cu un pulovăraş pe ea, întrebându-l pe domnul de la chioşc:
_Nenea aveţi adidaşi?
_Da.
_ Şi, cât costă?
_20lei.
Pentru mine, erau iefteşug adevărat, bine şi calitatea pe măsură, dar pentru fetiţă a fost sump. Mama ei venită din spate:
_ N-avem atâţea bani, hai să mergem!
Eu am rămas cu gura căscată. Rău mi-a părut, apoi, că n-am gândit mai repede să fac o pomană micuţei. Că şi eu tare m-am bucurat când mi-a luat mama prima dată adidaşi din aceia roşii.
Nu ştiu cât ar fi rezistat încălţările respective, dar ar fi fost fetiţa fericită.
Tardiv gând şi părere de rău.

2 comentarii:

Movi - 4Botosani spunea...

Daca stam si ne gandim uneori cum cheltuim banii pe tot felul de tampenii care nu ne aduc cu adevarat o satisfactie astfel de gesturi au si ele valoarea loc. Nimic nu se compara cu fericirea pe care o poti privi in chipul cuiva atunci cand daruisti ceva din inima. Desigur ca de preferat este ca orice gest caritabil sa fie anonim si nu doar pentru publicitate si daca mai este facut si din inima atunci este si mai valoros! ;)
Nu cred ca trebuie neparat sa iti para rau pentru acea intamplare... din pacate viata si societatea actuala ne face sa fim mai reci si indiferenti insa cu putina vointa si implicare din partea noastra a tuturor poate vom reusi ca impreuna sa fim acea schimbare pe care o dorim sa o vedem in jurul nostru.

darry.anna spunea...

Am deveniti indiferenti fata de tot ce se intampla in jurul nostru.
Schimbarea vine din interior si mai ales daca esti dispus sa faci acea schimbare.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...