luni, 16 august 2010

Dă muzica mai.....încet!

Astăzi am avut chef să ascult muzică. Am găsit la favorite un colaj Vasile Şeicaru. Am scos boxele pe geam şi mi-am făcut de lucru cu nişte legume în bucătăria de vară. Avantajul meu că stau la casă cu curte şi e distanţă până la vecini. De multă vreme n-am mai avut răbdare să ascult muzică. De vină este unul din vecinii mei, adolescent. Ei bine, când dă el drumul la muzică BUBUIE pereţii şi se propagă vibraţiile pe o rază apreciabilă. Nu ştiam zilele trecute ce-mi vibrează în stomac până am ieşit în grădină şi am localizat sursa de zgomot. Desigur că nu pot concura cu el nici la genul de muzică nici la intensitatea sonorului.
Mai înainte vreme ascultam muzică atunci când vroiam să-mi liniştesc gândurile şi să le ordonez. Foloseam căştile până mi-am dat seama de durerea de cap deranjantă. Le-am lăsat deoparte şi m-am acomodat cu liniştea unei străduţe de mahala sau vacarmul din trafic, claxoane aiurea, scrâşnete de roţi, frâne, înjurături.
Am început să ascult din ce în ce mai rar muzică pentru că de multă ori aveam senzaţia că trebuie să mai fac o activitate în plus, sa fiu atentă şi la muzică pe lângă o altă activitate.
Dar uite că astăzi am reuşit să-mi fac o dimineaţă plăcută şi să plec plină de enegie la servici.

Asculta mai multe audio Muzica

4 comentarii:

adriana spunea...

da muzica mai tare!!!!

mirolara spunea...

si eu am un vecin cu care nu pot concura. e genul de om caruia nu poti sa-i spui nimic, pentru ca stii ca o sa faca tot ca el :) cand incepe sa "bubuie", incerc sa ghicesc: oare e la garsoniera house sau vreun concert in club :))

April spunea...

Muzica ne poarta prin stari nebanuite.

darry.anna spunea...

,,...sa visam până-n zori că suntem nemuritori pe-o corabie de flori de flori...,,

,,..citeşte-mi numai la final;ploaia-n rochie de voal va veni la nunta noastră...,,

...mai ştii vara vara cu miros de alge şi pierdutele catarge de la ţărmul unei mări;mai ştii şi acel tangou retoric prin decorul alegoric dintr-un vis fără urmări..,,

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...