duminică, 8 august 2010

Din nou despre aerul condiţionat

Se întâmplă să lucrez şi în week-end, aşa este programul meu. Ieri atmosferă răcoroasă în interior. Bine-bine spun, dar parcă mi-e cam răcoare. Sincer mi-a fost frig la spate. Când intr-un final am găsit telecomanda buclucaşă: temperatura era setată la 23 grade.
_Păi da nouă nu ne este cald mi-au spus colegii mei R. şi I.
_ Mie mi-a ingheţat şira spinării fraţilor. Dacă mai stau în atmosfera asta risc să fac o vizită la medic cât de curând.
_Bine, fie!
Am dat la 26 grade. Eh! m-am încălzit puţin.
După vreo câteva ore trece o altă colegă pe la noi.
_Oameni buni la voi nu se poate respira, e prea cald.
De data asta am renunţat eu.
_Hai că dăm la 23 grade iarăşi.

Îmi place când intru undeva să fie răcoare şi atmosferă respirabilă, dar nu pot sta mult timp în acel loc.
Unul din pacienţii mei mi-a spus în glumă : parcă am fi într-o încăpere frigorifică.
E atât scurtă vara şi e cald dar avem aer condiţionat ca să fie şi mai scurtă.
Nu mi-o luaţi în nume de rău poate cândva mă voi obişnui şi eu cu acest aer artificial.

6 comentarii:

April spunea...

Sensibilitatea la frig o am si eu, de aceea evit AC.

adriana spunea...

Darry, vezi ca iar faci furtuna pe blog...acum vine cititorul suparat!

darry.anna spunea...

As vrea sa nu fiu nevoita sa suport aproape zilnic AC, dar deocamdata suport cu stoicism.

E plecat la mare...distanta.:), Adriana;)

adriana spunea...

da..dar netul apropie oamenii...

adriana spunea...

acum m-am prins ...ai impus distanta prin moderarea..bravo !

darry.anna spunea...

Ai dreptate Adriana internetul ne apropie, numai ca mai avem si surprize uneori.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...