marți, 10 august 2010

Experimentări

Mi-am dat seama la un moment dat că trec prin diverse stări, mai mult sau mai puţin plăcute. După ce am fost un căluţ verde de curând m-am transformat într-un roboţel cu bateriile din ce în ce mai slabe. Mă învârt în cerc fără speranţa vagă că mă voi opri.
Nu-i nimic, e bine să fii şi roboţel, nu ai sentimente . Nu sunt nici bun nici rău sunt un simplu mecanism.
De ce rău să fii roboţel:
_mai poţi admira un răsărit sau un apus?
_florile nu mai au parfum şi nici culoare.
_cafeaua de dimineaţă a ieşit din meniu.
_nu poţi experimenta nimic nou.
Dar mai pot face o nouă alegere: nu-mi place să fiu roboţel. Am atâtea sentimente, gânduri şi idei bune şi rele care vor să iasă la suprafaţă. Şi fraza asta mi-a adus în minte povestea cu cele trei dorinţe. Mereu m-am întrebat care ar fi cele mai importante cele trei lucruri ce mi le-aş putea dori. Chiar mi-am spus că totuşi trei e prea puţin, zece ar fi mai bun. Ntz! Nici aşa nu e bine. Ironia este că-ţi doreşti mereu ceva ce crezi tu că te-ar face fericit. Doar că tu eşti singura persoană în cauză să te faci fericit.

2 comentarii:

adriana spunea...

frumos final

darry.anna spunea...

dar pana sa aplici finalul te cam chinui uneori:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...