sâmbătă, 14 august 2010

Nu pot

Sunt egoistă şi nu mi-e ruşine. Nu pot sa am întotdeauna dispoziţie să-mi modific planurile doar pentru a face o faptă bună. Sunt ca toţi ceilalţi un om simplu şi am nevoie să-mi reîncarc bateriile. Sunt disponibilă atunci când am putere şi energie să fiu. Dacă totuşi fac ceva împotriva voinţei mele, doar pentru a nu supăra persoana care mă solicită, încarc involuntar acel lucru cu nemulţumire şi energie negativă. Gestul meu devine bumerang. Şi cum e dificil să explici acest mecanism mă mulţumesc să spun NU POT.

6 comentarii:

adriana spunea...

corect

darry.anna spunea...

Pentru unii corect pentru altii gresit:)

Iuliana spunea...

La mine se potriveste cu ceea ce ai scris, pana la NU POT. Inca nu am invatat sa il spun. Mi-e rusine, mi-e jena sa nu ranesc, dar cred ca de fapt, fac mai mult rau, avand in vedere ca din aceasta cauza fac lucrul respectiv cu nervi sau cu negativitate.

darry.anna spunea...

Niciodata nu e tarziu sa inveti.:)

DoarEu spunea...

Un exemplu demn de urmat... sincer iti spun, caci ma cunosti si stii cat sufar din cauza faptului ca nu pot spune NU!

darry.anna spunea...

Incet-incet poti invata.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...