miercuri, 4 august 2010

Pasul doi





Am încercat cu oarecare emoţie şi timiditate să distribui fluturaşi. Nu am, momentan, imprimantă dar am copiat pe un CD articolul din blogul Adrianei: Uniţi, reuşim să strângem ani! Am ieşit în oraş şi în drum spre celelalte treburi am trecut pe la un internet un am aflat că nu copiasem bine materialul, ori calculatorul lor nu citea, dar am facut copierea direct de pe blog şi a ieşit mai bine.
La întoarcerea spre casă am trecut pe la un magazin de unde îmi cumpăr haine drăguţe, am vorbit puţin cu doamna şi i-am lăsat un fluturaş. În bazarul de haine la un chioşc, la un magazin de obiecte bisericeşti din apropiere, unui şofer de taxi şi tot aşa am dat 12 fluturaşi, poate este puţin, dar mi-a plăcut că celor ce le-am dat au rămas cu privirea lipită de el. Sunt convinsă că-l vor citi şi vor spune o rugăciune pentru micuţul Siluan şi familia lui.
Spre casă, cum avea aparatul foto la mine, m-am gândit să fac câteva fotografii. Da, aţi văzut bine: un salcâm înflorit.

2 comentarii:

adriana spunea...

povestesc si eu maine cum am procedat; nu am facut poze dar o sa imprumut poza de la tine

adriana spunea...

si vezi ca la tura a doua de distribuire, avem un model de pliant; il gasesti pe blogul lui bebesiluan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...