vineri, 20 august 2010

Vă spune ceva?

Vroiam să adaug ş-o muzichie, dar e prea devreme pentru melancolii, avem timp ceva mai încolo.
Azi dis-de-dimineaţă m-a izbit un aer rece, vorba poetului: ,, a trecut întâi o boare..,,. Zilele trecute mirosul de ardei copţi mi-a gâdilat nările. Aromele şi culorile încep să se schimbe încet dar sigur. E minunată trecere asta de la un anotimp la altul dacă ai puţin răgaz s-o primeşti şi s-o accepţi, dacă nu te laşi cu totul copleşit de casă, rate, alte griji. Fă-ţi timp să observi natura şi sufletul se va bucura.

9 comentarii:

April spunea...

Simfonia culorilor incepe! Sa ne bucuram sufletul!

darry.anna spunea...

Sa ne bucuram si sa ne deschiedem sufletul pentru regalul care va veni.

Iuliana spunea...

Nu sunt o fana a toamnei, decat in zilele in care nu ploua, ci este soare. Un soare caldut, ce da stralucire intregii palete de culori.

In alta ordine de idei, m-am bucurat sa aflu ca suntem Sagetatoare amandoua si ca avem cam acelasi motto la DESPRE MINE. :)

Nopate buna,Darryanna!

darry.anna spunea...

Bine ai venit Iuliana!

Si eu stiu despre tine tot de pe blogul Adrianei.

Motto:) mi-a iesit din intamplare un joc de cuvinte

adriana spunea...

Darry, doua cesti de cafea??? De ce nu le-ai spus si fetelor unde este terasa?

Ieri m-am bucurat si eu de aerul rece al toamnei ce se apropie.

darry.anna spunea...

@Adriana. Pai cand am click pe imagine a aparut si denumirea fotografiei: Terasa-Sibiu, initial am crezut ca e o terasa din Piata Sfatului din Brasov. Dar am zis ca poate trebuie sa ghiceasca toata lumea:)

adriana spunea...

multumesc de observatie...hihihi...ia mai da un click...

adriana spunea...

neatza!

DoarEu spunea...

Ahh... vine toamna! :)

E frumoasa, dar melancolica si capricioasa si aduce ploi...
Asta e, este timpul ei si ii uram "bine ai venit!"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...