vineri, 24 septembrie 2010

Episodul II

De la prima oră a dimineţii madam Protopopescu îmi spicuieşte din presa online ce consideră dumeneai a fi ştire mai importantă.
_Auzi Niţuleasco? o să fie cutremur la Lună Plină!
_Ce? mormăi eu vizibil iritată că iarăşi mă distrage de la ale mele ,,culturalisme,, vezi dragă Doamne că eu nu citesc orişice ziar.
_Când e Lună Plină? Aha! 23-24 acum.
_Azi suntem în 24, deci n-a fost nimic, poate luna viitoare, zic eu triumfătoare.
_Dar Lună Plină când mai este? mă-ntreabă ea cu o privire neştiutoare.
_Luna Plină e în fiecare lună Protopopeasco.Ce? nu ştiai?
_Ei, na! doar ştii că nu pricep la chestiile astea, spune iarăşi cu privirea de copil spăşit.
Îi dau dreptate, cine mai stă să privească luna de pe cer.  Nu faci mâncare uitându-te la lună, iar madam Protopopescu ştie ea ce ştie şi mai ales de unde cumpăr  bun şi ieftin. Că dacă mă duc eu la piaţă sigur cumpăr mai scump şi marfă de calitatea aIIa. Unde se pricepe n-am cum s-o conving.
_Hm! şi-mi citesc mai departe fraza,  aruncând coada ochiului drept şi-n pagina ei. Că, de, tre să ştiu şi eu ce mai face Bote cu Bianca sau cu Violeta.
.............................................
_Niţuleasco ţi-am adus o bombonică de la şefa, şi pune două bombonele ambalate în auriu, pe birou.
Mă învârt ce mă învărt şi desfac una, un fel de  caramea mai tare cu gust de bomboane cu lapte. Bună! hap şi pe-a doua, nu termin de mestecat şă-mi dau seama că era bomboana Protopopeascăi.
_Ştii? erau cam tari, nu cred că ţi-ar fi plăcut, zic  minciuna gogonată să maschez lăcomia mea.

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Hahahaha! Parca citesc din Caragiale! Bravo, Darryanna!

darry.anna spunea...

Ehe! multe intamplari am cu madam Protopopescu&comp. Si m-am tot gandit cum sa le pun intr-o forma amuzanta pentru citit.
E necesar inca mult exercitiu de scriere.

Iuliana spunea...

Noroc ca nu intra pe blogosfera madam Protopopescu! :)

Ca altfel, cred ca trebuia sa te muti din oras pana la ora asta! :)

darry.anna spunea...

:)Nu, ca totusi nu-i asa de rea, mai mult gura e de ea, in rest e fata buna. Mi-ar face un perdaf bun ca am timp sa ma ocup de lucruri ,,neserioase,,:))))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...