marți, 21 septembrie 2010

Obiecte magice

Ce pot să scriu despre un anume obiect ce l-am dat de multă vreme uitării. De fapt nu i-am mai acordat vreo importanţă astfel că încet-încet şi-a pierdut din puteri.
Primul obiect magic despre care am auzit a fost globul de cristal atoatevăzător al marelui vrăjitor Merlin. Să ştiu, să aflu, mai mult mi-ar fi dat nişte puteri nebănuite în faţa colegilor mei. Doar că la vremea aceea jocurile copilăriei, cărţile de la bibliotecă erau mult mai interesante pentru a mă mai gândi la vreun glob.
Aş putea trece şi cărţile în rândul obiectelor magice. Din filele de poveşti se contura în mintea ochilor mei o altă lume. Intram şi mă plimbam alături de personaje, simţeam bucuria sau tristeţea lor. Ce bucurie să-ţi poţi imagina un personaj, o situaţie, un loc!
Şi a venit şi vremea inelului Arabellei. Cum? nu ştiţi povestea? Inelul acela cu piatră fermecată, erau doar trei modele în Împărăţia Poveştilor şi care-ţi îndeplineau pe loc orice dorinţă. Aiurea! spun acum. Fantastic! spuneam atunci. Să am un asemenea inel şi aş face atâtea lucruri. Păi nu mi-a spus nimeni atunci că pentru realizarea unor dorinţe mai trebuie să munceşti, să-ţi pui mintea la contribuţie să fii perseverent sârguincios sau disciplinat să ai răbdare.
Aş mai adăuga aici şi controversatul calculator şi accesoriul său de nedespărţit internetul. Periculos de bun, Magic-click, e necesar a fi folosit cu măsură.
Şi tot nu mi-am găsit obiectul magic!

8 comentarii:

adriana spunea...

De Arabela eram fascinata si eu; si mai era Samantha, care la o miscare de nas schimba totul in jurul ei (dar nasul nu e un obiect, deci nu se pune).

Nu ai pomenit nimic despre bagheta magica. Eu inca sunt fascinata de cea a dirijorilor; cum schimba o stare rea intr-una buna.

Imbratisari, zambete, pupici.

darry.anna spunea...

Pfuai,cum am uitat de Samantha!

Am uitat si de bagheta magica, nu-i nimic postul acesta e doar o schita, am sa mai lucrez la ea.

Ganduri bune si imbratisari cu zambet!:)

DoarEu spunea...

Eu am pixuri magice... mereu am fost fascinata de obiectele de scris... :)

Esti minunata, esti MAGICA si eu te ador... pentru simplitatea si sensibilitatea si felul tau cald si calm de a sfatui!

Pupici si imbratisari magice!

April spunea...

Copilarie, unde esti? Cat de frumoasa poate fi aceasta perioada a vietii....totul e poveste, o poveste frumoasa....si cand te trezesti la realitate (a se citi maturitate) parca doare prea tare.

darry.anna spunea...

April, vara aceasta mai mult ca niciodata m-am ,,reintors,, in copilaria, la intamplarile de atunci, si un dor nebun de clipele de atunci m-a incercat.Vara, soare, iarba...parca toate aveau alt parfum.

darry.anna spunea...

Multumesc pentru apreciere draga mea Claudia.Sunt doar eu, un simplu om ce incerc sa-mi regasesc stropul de magie ce ma anima cu ceva timp in urma.
Ganduri bune si imbratisari cu zambet!

Dili spunea...

:-) multumesc pentru zambet si caldura...

darry.anna spunea...

:-)Cu multa placere Maria!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...