luni, 27 septembrie 2010

Scăpare

Vroiam să fug fără să mai privesc în urmă, departe de gânduri, de nemulţumire, iritare, vorbe-n vânt. Vroiam linişte, calm, înţelegere, armonie. Ce cuvinte magice! Nici măcar luxul de a merge altundeva nu mi-l puteam permite. Am rămas şi am devenit un balon de nervi, iritare şi alte răutăţi ce mi-au rănit sufletul şi inima. Acest balon se plimba ameninţător pe lângă cei dragi speriindu-i. 
Din fericire n-a explodat pentru că într-o zi a înghiţit un cuvânt magic: Răbdare, apoi altul Rugăciune. Mmm! Ce pansament aducător de linişte! Câteva exersări la început pentru obişnuinţă apoi mai multe şi balonaşul urâcios se dezumflă neputincios.

Dar cuvintele rele stau la pândă şi-şi dau ghionturi:
_Ei, ce ne facem am rămas fără locuinţă, unde ne mai oploşim acu?
_Uite acolo o mică uşiţă, hai să încercăm.

Staţi pe loc! Pe aici nu se trece, e loc de linişte şi împăcare şi apoi n-am chef să vă primesc în gazdă, sunteţi cei mai răi chiriaşi.

2 comentarii:

Iuliana spunea...

Foarte bine faci, Darryanna! Acolo unde pui paznici la mica usita RABDAREA si RUGACIUNEA, nu au cum sa strecoare RAUTATEA, MANIA si alte lucruri rele.

Ieri in biserica, la Sfanta Liturghie era cat pe-aci sa imi pierd rabdarea cu o doamna de langa mine, care mi-a vorbit foarte urat. Mania si mandria din mine erau cat pe-aci sa riposteze foarte urat. Dar imediat am inceput sa ma rog la Maica Domnului si la Domnul nostru Iisus Hristos pentru a-mi trimite iubire si iertare in suflet, astfel incat sa imi treaca nervii pe acea doamna.

Efectul a fost extraordinar: dintr-o data am simtit ca mi se inmoaie inima fata de ea. Iar ea, dintr-o data mi-a facut loc sa stau si eu alaturi...

darry.anna spunea...

Ehe, dar până m-am prins eu să exersez Răbdarea şi Rugăciunea mult a trecut!
Lucrurile rele foarte repede le inveti dar greu te dezveţi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...