joi, 23 septembrie 2010

Vorbe-n vânt

O ştiţi pe Protopopeasca? Colţ în colţ cu Piscupeasca.
Mă întâlnesc zilnic cu ea. Aprigă femeie, mărunţică şi înfiptă, nu-i treci pe dinainte. N-am ce face şi-i spun o problemă.
_Cum? pe vremurile astea tu îţi permiţi să faci aşa un lucru? Păi, vezi, dacă nu-ţi plâng copii de foame?
Mare greşeală am făcut! dintr-un mic ţânţar a ieşit ditamai elefantul. Că mi-am găsit naşul, d-acu mă află şi madam Ionescu şi tanti Niţescu şi mătuşa Aglăiţa şi soră-sa Profiriţa şi....mai pe scurt, toată lumea.
Dar între noi fie vorba nu-i mor nici ei copii de foame, îi place ei să se considere importantă că are ceva în plus faţă de mine şi, eu, vezi dragă Doamne, sunt doar un trântor fără griji, rate, copii.
Aşa e madam Protopopescu cu principii: numai ea are copii, griji, rate. În rest e femeie serioasă, muncitoare, hotărâtă. C-apoi, dacă n-ar fi aşa înfiptă îi mănâncă câinii din traistă, tot vorba ei.
Eu, dacă n-am copii, griji, rate îmi permit să mai caut stropul de magie în rutina zilnică, să fiu un căluţ verde, să scriu pe blog. A, dacă află madam Protopopescu şi de asta chiar am încurcat-o! Mă trece în rândul oamenilor care taie frunză la câini fără drept de apel.
Nedreaptă e viaţa asta! Unii au sumedenie de probleme iar alţii n-au deloc.
Să se ia de la cei cu probleme să se dea şi la ceilalţi ca să fie toată lumea mulţumită că are o problemă PUNCT

7 comentarii:

Iuliana spunea...

Hahahaha! Ce haios ai scris!

E un fel de sa moara si capra vecinului!

Dili spunea...

Eu zic ca Protopepestile astea sunt dintr-o generatie mereu auto-victimizata si care cuantifica valarea omului direct proportional cu problemele imaginate sau reale expuse publicului larg, cu cat mai larg cu atta mai onorant. Gura mare valideaza existenta problemelor, iar mutul care nu-si striga necazurile ramane un fericit demn de bopmbardat cu reprosul ca nu stie ce-s copii, rate, depresii samd.
Ideea e cum convietuim cu astfel de Piscupesti. Greu nenica, greu sa le zambesti neconditionat. Ai putea fi acuzat ca-ti place viata asta... ah, de neiertat :PPP

Te imbratisez!

darry.anna spunea...

Fac si eu haz de necaz si ma rog sa am rabdare si intelegere, ca fiecare suntem cu bune si cu rele, cine stie ce ,,madam Protopopescu,, oi fi si eu pentru altcineva:)))
Pana una-alta le mai scriu aici!
Va imbratisez dragele mele!

adriana spunea...

Orice, numai de Popeasca sa nu te iei. CLAR?! Pupicei, dragutelor. Punct pe i trebuia sa zici la sfarsit, darry. si sa-i faci si un zbenghi in frunte Protopopeascai.

darry.anna spunea...

Ca nici de Protopopeasca nu ma luai, am spus si eu o vorba aici.:)

Pupici draguta mea!

adriana spunea...

Esti la concert?! Ma bucur ca ti-a placut corul.

darry.anna spunea...

:)M-ai prins!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...