marți, 26 octombrie 2010

Clătite cu magiun

Mă sună soţul meu:
_Sunt la Nana la uşă şi nu răspunde.
_Sun eu la telefon, dar insistă şi tu la interfon s-ar putea să te audă.
Nana e sora mamei mele şi naşa mea de botez, asta ca să ştiţi cine sunt personajele.
........
Uite aşa stăteam  eu prin clasa aVIIa şi sunaaaam la verişoara mea la uşă cu speranţa că poate mă va auzi într-un final.
Aveam ore de atelier în fiecare miercuri dimineaţă de la ora şapte la zece iar până la amiază găsisem eu că este mai uşor să stau la ea ca să nu mai bat drumul până acasă. Bun. Consiliu de familie, lumea s-a pus de acord, am să stau două ore la Nana acasă, cu verişoara mea   care avea şi ea ore după-amiaza.
Verişoara mea stătea în ultima cameră din apartament  puteai pune tunul la uşa capitonată de la intrare că nu se auzea nimic niciodată.  Într-un final găsisem două soluţii ori ieşeam afară ocoleam blocul şi strigam din toate puterile la geam ori, dacă dădeam greş, mergem la telefonul public şi sunam. În cele din urmă, întotdeauna după multă aşteptare şi caznă pentru mine îmi deschidea uşa  calmă şi surâzătoare, mirată de încruntarea mea.
Dar ce legătură au clătitele aici, mă veţi întreba.
Cu o seară înainte mama îmi pregătea un teanc uriaş de clătite pe care le ungea cu magiun din belşug ca să nu mă duc cu mâna goală la Nana mea. Mai târziu, când ne reuneam în familie, dragul meu Nan îşi aducea mereu aminte şi spunea că mâncase în cei doi ani, clătite cât pentru toată viaţa. Şi  ce-i drept, tare bune şi pufoase mai erau clătitele acelea, n-am mai regăsit acum acelaşi gust.

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Amintiri cu gust de clatite cu magiun! Miami, ce gustoase sunt! :)

darry.anna spunea...

Ce vremuri!:)N-am mai mancat de atunci asa clatite gustoase.

DoarEu spunea...

si eu infulec clatite pe nerasuflate... si ma si pricep sa le fac... :))

mi-a mers direct la galndele salivare aceasta postare!

imbratisari duuulci si aromate!

darry.anna spunea...

Ma bucur!
Imbratisari asemenea!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...