luni, 25 octombrie 2010

Confuzie amuzantă

Am făcut azi o mică gafă ce mi-a amintit de o întâmplare din liceu, că tot sunt la categoria amintiri de ceva vreme. Mă pregăteam să ies pe o uşă de bloc, din acelea cu interfon, afară aşteptau să intre două persoane. Am deschis şi am ieşit eu prima, lăsând uşa deschisă pentru ei. Imediat mi-am dat seama că nu am fost tocmai politicoasă şi ,,am tresărit,, aşteptând să primesc un catalog în umăr. Aşa cum mi s-a întâmplat cu ani în urmă pe holul liceului. Ieşisem cu colega mea de la ora de sport, la intrarea în hol era o uşă rabatabilă, de partea cealaltă  un domn profesor inginer de specialitate i-a dat prioritate. Când am vrut şi eu să trec, domnul m-a împins cu catalogul de am făcut doi paşi în spate fără să vreau. Multă vreme nu mi-am dat seama de ce a făcut aşa un gest. Colega mea avea codiţe, eu eram mai slăbuţă, cu părul scurt şi în trening m-a confundat cu un băiat :))

6 comentarii:

Iuliana spunea...

Hahahaha! Chiar amuzant, baietelule Daryan! :)

DoarEu spunea...

:)) super haioasa amintirea! ce ne-am face fara ele?

cat poate incapea intr-o minte umana!
pupici prietenosi!

darry.anna spunea...

Iuliana, daca-ai sti ce marcata am fost atunci de gestul respectiv. Domnul respectiv era o ciudatenie de om nu stiu cum nimerise la sa predea la liceu, cei care sa pregatesc din facultate sa devina profesori au tinuta si prestanta, dar el era grosolan fara drept de apel.

darry.anna spunea...

Da, Claudia :) si o gramada de amintiri haioase de la practica agricola, atelier, obiecte de specialitate. Foarte mult timp ocupat cu activitati si materii inutile si inevitabil ca apareau situatii comice.

Ganduri bune!

darry.anna spunea...

Iuliana, ce-i drept eram ,,baietoi,, umblam numai in pantaloni, jucam fotbal si cel mai bine ma intelegeam cu baietii

Iuliana spunea...

Si eu ma intelegeam mai bine cu baietii si eram cam baietoaica... Dar intotdeauna mi-au placut fustele, pentru ca eram prea slaba, iar pantalonii stateau pe mine ca pe gard. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...