vineri, 15 octombrie 2010

Din categoria amintiri

nu foarte îndepăratate, ci de acum vreo 10 ani. Vineri noaptea la Radio România Actualităţi se difuza  ,,În arşiţa nopţii,, moderatori erau Raluca Moianu şi Adrian Popescu. Aşteptam cu nerăbdare să ascult atât muzica cât şi  prezentarea moderatorilor.
La un moment dat serviciul meu era de aşa natură încât lucram şi noaptea  încât am pierdut  obiceiul de a asculta emisiunea.
Astăzi îmi permit luxul de a-mi petrece toate nopţile acasă dar ritmurile latino atât de pline de viaţă le-am lăsat în cutia cu amintiri.
Şi pentru că e vineri seara am căutat câte ceva pe YouTube:



 





Tot în acea perioadă am ascultat prima dată Shakira:

 

şi Marc Anthony:

2 comentarii:

Iuliana spunea...

Wow, Darryanna, ce muzica de muzica! O ador! Culmea este ca tot azi am postat si eu "Tantita pena" - Alejandro Fernandez (dedicatie pentru o prietena care era innebunita dupe el si ne innebunise si pe noi...:)).

E clar ca muzica ne face viata mai frumoasa!

Week-end placut si pupici!

darry.anna spunea...

Am cautat piesele de care imi aminteam cel mai bine si care sunt mai cunoscute.
Muzica este un dar pentru sufletul nostru.
Week-end placut iti doresc!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...