duminică, 24 octombrie 2010

Nostalgii

 
Modern Talking - Cheri Cheri Lady
  Asculta  mai multe  audio   diverse

 
C.C.Catch - Heaven and Hell
  Asculta  mai multe  audio   diverse

 
Sandra - Maria Magdalena
  Asculta  mai multe  audio   diverse

 
Balade rock The Scorpions - Still Loving you
  Asculta  mai multe  audio   diverse

Îmi este dor de anii adolescenţei când aşteptam cu nerăbdare o reuniune la liceu. Reuniunea era un fel de discotecă în aula liceului,  supravegheaţi de profesori, când  bieţii de ei poate vroiau să facă altceva sâmbătă seara aveau familie iar sâmbăta nu era zi de week-end.
De discotecă nici nu putea fi vorba să ies şi să merg singură pe stradă seara. Nu eram singurul copil cu astfel de interdiciţii, mai târziu am aflat că mai erau şi alţii ca mine care sufereau că nu puteau ieşi cu colegii la discotecă sau aniversări, că baruri sau cluburi nu existau şi dacă erai prins în vreun asemenea local a doua zi se făcea careu în curtea şcolii şi erai scos în faţă. Mamă! Ce ruşine!
Vecina mea de atunci, Claudy, în ciuda interdicţiilor a plecat la discotecă. Nu vă spun. Au venit părinţii ei după ea. Ce ruşine mi-ar fi fost să apară mama şi tata să mă caute prin discotecă. Pentru ea, care era o zgâtie de fată, a fost un bun prilej de a povesti şi altora comedia.
Un coleg de-l meu îi făcea ochi dulci şi eu eram un fel de mesager. Acum l-aş pune pe domnul meu coleg la punct un-doi, că fusese grosolan cu mine şi apoi mă cunoştea când avea nevoie, dar atunci eram tare bucuroasă de parcă mie îmi trimitea bileţele. Un alt băiat îi scrisese o poezie, frumoasă. ei, bine! Claudy l-a trimis la D..., a spus că se dă mare şi vrea s-o impresioneze. 
Tot, Claudy mergea la plimbare prin parc, după ore, spunând că avea ore de specialitate, până a decoperit mama ei că de fapt ,,orele,, erau printre frunzele de toamnă Îi rămăsese agăţată de trenciul tricotat bej o frunzuliţă mică-mică cât un vârf de deget.
Întotdeauna am ţinut la Claudy şi cei doi ani de liceu cât am mers împreună dimineaţa(era cu doi ani mai mică) au fost plini de tot felul de amănunte ,,picante,,. Eram diferite ca personalitate. Eu, timidă şi ruşinoasă până şi de umbra mea, ea parcă  frică de nimic. Asta mă atrăgea la ea, îmi transmitea  curajul şi verva ei. Eu mereu gândeam îninte de a acţiona, ea părea că nu  gândeşte niciodată înainte, n-o speria nimic.
Mă mai întâlnesc cu ea foarte rar când vine pe la tatăl ei, mama i-a murit, ne salutăm şi cam atât. Poate data viitoare am s-o întreb mai multe.

2 comentarii:

Iuliana spunea...

Ce amintiri frumoase din anii adolescentei tale! Eu sunt fana de amintiri, doar stii! Iar muzica anilor aia, pe care ne-ai dat aici sa o reascultam, m-a teleportat in trecut... Ce vremuri!

darry.anna spunea...

Si cate alte nazbatii facea Claudy, nu te puteai plictisi cu ea.
Ce ani de liceu frumosi am avut! Ce bucurosi eram cand mergeam la un film.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...