marți, 19 octombrie 2010

Pandelică

Desigur că nu aveţi de unde şti cine e  Pandelică. Pandele cum l-am botezat iniţial este un motănel, de acum, foarte isteţ, lipicios, curios şi mai ales iubăreţ de mângâieri. Având curtea plină a fost nevoie să dăruiesc şi altora astfel că am avut inspirata idee de a-l da unei doamne ce iubeşte tare mult animalele. Doamna este o pacientă de-a mea şi cu câţiva ani în urmă  căţeluşa ei nu putea să nască aşa că a luat-o în maşina cu care venea la tratament ca s-o ducă apoi la veterinar. Atunci eram la servici şi m-a înduioşat biata căţeluşă care scotea câte un schelălăit firav din vestiarul pacienţilor şi am căutat numărul unui cabinet veterinar unde a plecat  doamna, reducându-şi, chiar durata tratamentului ei, de frică să nu fie prea târziu. E o doamnă greu încercată dar cu un suflet tare bun, aşa că Pandele e tratat ca un prinţ.
De fiecare dată când vine la tratament aflăm cu toţii de năzdrăvăniile lui Pandelică. Isteţ cum e, a învăţat de îndată  de sertarul cu bunătăţi şi în fiecare dimineaţă se postează în faţa lui. Amator de mângăieri face tot felul de giumbuşlucuri pentru a capta atenţia. Se mai războieşte cu Gesie, căţeluşa de care vă spuneam, dar în rest e un fericit.
Ieri o altă pacientă m-a întrebat:
_Oare ce mai face Pandele? nu m-am mai întâlnit cu doamna să ne povestească.
Uite aşa, Pandele, a ajuns vedetă. Şi credeţi-mă, nu aţi putea să nu-l iubiţi dacă v-ar arunca o singură privire galeşă cu ochişorii săi înconjuraţi de două rotocoale negre.

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Ce dragut este! Uite, mi-ai amintit de catelul nostru de la Valcele, numit Prapadel. Cred ca voi scrie si eu despre el... Sunt incredibil de iubarete si fidele animalele astea!

Pupici dragi!

darry.anna spunea...

Este poate cel mai istet motanel din cate pisici am avut pana acum.

Ganduri bune!

Diana Alzner spunea...

E un dulce! Missouri a mea o să vrea să-l cunoască! :)

darry.anna spunea...

:)Si el ar fi foarte incantat, probabil.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...