luni, 11 octombrie 2010

Pauză de idei

Sunt în pană de idei şi asta nu pentru că nu aş avea ci din contră prea multe idei se bulucesc şi se răsucesc în mintea mea. Asemeni frunzelor galbene ce cad aşa-s şi ,,ideuţele,, mele. Poc! şi zboară zboară. Mă cert în gând cu cineva, mă întristez, mă înveselesc şi o iau de la capăt. De ce? Pentru că mă încăpăţânez să am dreptate. Bine. Şi ce am rezolvat? Absolut nimic. Nu pot schimba părerea unora despre ce spun sau  ce gândesc  despre mine.  La ce m-ar ajuta? La nimic. Sunt lucruri pe care nu le poţi schimba oricât de multă energie ai consuma. Poţi doar să le accepţi şi să le treci undeva într-un colţ sau mai bine să le laşi în voia Domnului. 

Vă doresc o săptamănă reuşită şi ... cu idei  bune! :)

6 comentarii:

April spunea...

Postarea ta de ieri mi-a dat idei ;) asa incat am atasat frumoasei piese a lui Igor Krutoy un album de toamna!
Multumesc, te pup si iti doresc zile senine!
O saptamana de vis!

adriana spunea...

cat tine pauza?

darry.anna spunea...

Cu multa placere April!:)
O saptamana reusita iti doresc!

darry.anna spunea...

Adriana nu stiu exact :) cat o vrea ea.

Iuliana spunea...

Darryanna, da drumul ideilor tale sa zboare! Apoi, prinde-le din zbor si asterne-le aici!

In privinta incapatanarii si a dorintei de a avea dreptate, ma primesti si pe mine in club? :) Impreuna poate am putea lupta mai cu succes sa ne dezbaram de aceste obiceiuri rele...

darry.anna spunea...

Bun venit in club Iuliana!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...