vineri, 12 noiembrie 2010

Tac sau vorbesc?

Postarea aceasta este punctul de vedere al unui taciturn. 
N-am să mă apuc acum să schimb oamenii  fiecare este liber să fie aşa cum doreşte. Scriind încerc să fac o ordine în idei şi să găsesc o cale de a putea fi eficient în astfel de situaţii.

Taciturnul se agită doar în interiorul său, pentru el este vital să tacă şi să-şi asculte gândurile.
 Pentru alţi oameni vorbirea este respiraţie. Dacă nu dau drumul cuvintelor în fiecare moment simt că nu trăiesc. Orice, oriunde, oricând sunt gata să pălăvrăgească. Nu-şi dau seama cât de obositori şi agitatori sunt. Dacă tu eşti taciturn ei tot găsesc o modalitate de a vorbi fie şi la mobil , nu contează  cu cine, important este să-şi exerseze musculatura limbii. Omule, dragul meu, te rog din inimă exersează liniştea şi crede-mă că ai să te simţi mai bine. Nu-i de mirare că nu ai timp niciodată pentru nimic şi eşti mereu grăbit.
În acelaşi timp, nu e tocmai plăcut să stai lângă cineva care tace mereu şi e cu gândul departe sau visează.
Niciodată n-ai să ştii când un taciturn este bine sau prost dispus. Cel mai mare risc al taciturnului este să fie considerat mereu ursuz şi ca urmare să fie o persoană ocolită. Apoi, imaginaţi-vă o combinaţie între o persoană tăcută şi două guralive sau invers. Minoritarul este mereu epuizat energetic. Taciturnul îşi găseşte resursele în el însuşi pe când guralivul îi secătuieşte pe cei din jur.
...
Doamne dă-mi te rog seninătatea de a-i accepta aşa cum sunt,  puterea de a suporta vorbăria sau agitaţia şi înţelepciunea de a mai şi vorbi uneori.


6 comentarii:

Iuliana spunea...

Eu ma incadrez mai degraba la categoria "vorbareti", dar sper sa nu fiu atat de enervanta cum i-ai descris tu pe acesti oameni... :)

darry.anna spunea...

Nu sunt vorbaretii mei atat de enervanti cred ca eu taciturna sunt mult mai enervanta pentru ei.
:) uneori e chiar placut sa lucrez cu ei.
Iuliana, intotdeauna imi face placere sa te ,,ascult,,!
Ganduri bune!

Iuliana spunea...

Multumesc, Darryanna!

Credeam ca toti Sagetatorii sunt vorbareti, dar iata ca tu esti exceptia care confirma regula! :)

Si chiar nu cred ca esti enervanta. Pentru un vorbaret, e o binecuvantare sa aiba un taciturn pe langa el, ca sa se poata desfusura singur in voie. Hahahah!

Te sarut!

darry.anna spunea...

:)Imbratisari prietenesti si ganduri bune!

Donca spunea...

oamenii care vorbesc mult isi cantaresc putin vorbele sau prea putin. lucrul acesta aduce multe neplaceri mai ales celor carora se adreseaza. cu taciturnii este invers.
cea mai buna este pacea interioara.
clipe de liniste!

darry.anna spunea...

Donca iti multumesc pentru vorbele frumoase!

Clipe line si senine!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...