marți, 23 noiembrie 2010

Un post foarte banal şi foarte personal

De când lucrez pe tură cu aia mică, I. împărţim din când în când pacheţelul de amiază, de fapt şi înainte de înfruptam una din gustărica celeilalte şi întotdeauna cealaltă avea mâncarea mai bună.
De vreo câteva săptamâni lucrăm şi cu aia mai vorbăreaţă, J., care acum ţine cură de slăbire.
Azi urcăm, I. şi subsemnata, la oficiu să luăm prânzul. Aveam borşuleţul la borcan şi o conservă de ton. I. avea zacuscă cam condimentată, am combinat-o cu ton şi a fost perfectă. Borşuleţul l-am împărţit în două. Eu l-am hăpăit repede dar asta mică zice:
_ Stii ceva?  îi las porţia mea de borş  lui J.şi ei îi era  foame.
Ei bine, ,,io,, care mă credeam a fi cea mai bună nu m-am gândit la J. nici măcar o clipă servindu-mi porţia în doi timpi şi trei inghiţituri. În schimb, I. n-a uitat de cel flămând de alături.
....
J. bucuroasă :
_Vai ce pomană mi-aţi făcut! Îmi era o foame!
_I. s-a gândit la tine, eu am fost mai egoistă, subliniez, nu fără puţin regret.
.....
Recunosc că nu-i prea simandicos să mănânci borş din borcan în pauza de prânz, dar acesta-i felul meu favorit de mâncare, dintotdeauna. Iar fiecare mănâncă ce-i place: unul un sandvich, altul o salată. Dar dacă împarţi porţia de mâncare cu cineva îţi garantez că va fi mult mai gustoasă ;) şi te vei întoarce mai voios înapoi la muncă. Exagerez? Probabil.

14 comentarii:

Mariana spunea...

Hihi, nu exagerezi deloc, chiar astazi am impartit 3 linguri de zacusca ramase de ieri si un colacel primit de la cineva cu colega de birou...initial am crezut ca n-o sa ajunga, era cam putin, dar am constatat ca ne-a ajuns, ne-am saturat si...a mai si ramas! Si sa nu-ti spun ce buuuuuuun a fost!

darry.anna spunea...

Mariana, ma bucur ca ai trecut pe aici si te-ai amuzat!
Mi s-a intamplat sa ma satur si eu dintr-o conserva miiica de pateu, impartind-o cu o aceeasi I., conserva care initial m-am gandit ca nu ajunge ,,nici pe-o masea,,:)

Iuliana spunea...

Si eu mananc de pranz impreuna cu patru colege si impartim ce aduce fiecare. De abia astept pauzele de pranz, pentru ca atmosfera este foarte placuta si mancarea e mai gustoasa cand suntem toate.

Nu te simti rusinata, Darryanna, ca ai uitat de J. astazi! Se mai intampla...

Desi ai scris ca e banal, mie mi-a placut postul...

darry.anna spunea...

:)Multumesc, Iuliana!

Iuliana spunea...

Si vreau sa iti multumesc pentru ce ai facut pentru Alexandra! Si pentru comntariu si pentru melodie... E minunat ca ai reusit sa depasesti bariera despre care vorbeam... Te sarut cu drag.

adriana spunea...

daruind vom dobandi...tot ce facem este mai placut cand suntem doi, trei sau mai multi impreuna (sa nu va prind ca va ganditi la prosti ca va urechez)

ce mult mi-ar placea sa stam toate la o cafeluta...reala...

o zi buna sa aveti dragutelor si pachetele de impartit cu colegii

darry.anna spunea...

Iuliana, n-am facut nimic deosebit!
Te imbratisez cu drag si eu!

darry.anna spunea...

:)Si mie mi-ar place Adriana, mai ales ca sunt mare cafengioaica.
Am rezolvat azi o multime de treburi, imi fac o cafeluta;) si pregatesc ceva de mancare si pentru maine la servici.

INCERTITUDINI spunea...

Cele mai grozave prânzuri le aveam în timpul ”practicii agricole”, când împărțeam între noi- cinci colege de” paralelă”- tot ce aduceam de acasă..de asta te cred!

darry.anna spunea...

Ce amintiri! Mult timp am petrecut noi, liceenii de atunci, pe ogoarele patriei, probabil de aceea recoltele erau atat de bogate:)

adriana spunea...

scuze...am vazut acum ca ieri am mancat un i...era vorba de prostii...sa treci pe la mine sa imi dai un sfat la fonturi

darry.anna spunea...

:) nu-i bai! nici n-am observat.

tu26dor spunea...

mancatul la comun in pauze la servici aduce mai multa voie buna si relaxarea de care poti avea nevoie. cat despre impartit mancarea... da, e perfect. dragut articolul. zi frumoasa.

darry.anna spunea...

Multumesc, Tudor!

O zi buna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...