joi, 30 decembrie 2010

  
Un alt sfârşit un nou început. Emoţie, bucurie, neprevăzut şi mai presus de toate speranţă. Nu mă dau în vânt după bilanţuri ( mama mea vroia să mă fac contabilă, am fugit de cifre şi de socoteli ca de cel Urât), drept dovadă că nici să fac bilanţul unui an nu-mi place să fac. Dezordonată şi imprevizibilă fac lucrurile din mers, mă împrăştii într-o mulţime de idei pentru ca mai apoi să mă regăsesc fericită în cel mai mărunt lucru.Nici luptătoare nici învingătoare, urăsc competiţia cu ceilalţi dar nu pot s-o ocolesc.:) 
Am trecut un an la fel de obişnuit ca ultimii ani şi poate ca cei ce vor să vină. Am visat şi am sperat că voi schimba ceva pe lângă mine dar în zadar. Ş-atunci mi-am spus că am să visez doar pentru mine, e mai sănătos. Multe sunt de spus dar puţine de ales.  
 Vreau să mă bucur de fiecare zi cu prea plinul sau prea puţinul ei.

UN AN NOU CU SĂNĂTATE ŞI PUTERE VĂ DORESC!

LA MULŢI ANI 2011!

4 comentarii:

adriana spunea...

La multi ani, cu multe bucurii! SI PUPICI SI IMBRATISARI!

Iuliana spunea...

La multi ani, draguta Darryanna! Sa-ti fie dupa gandul tau frumos si dupa rugile tale fierbinti!

Sa ai un an bun, alturi de familia ta, de prietenii tai (reali si virtuali)! Ma bucur ca te-am cunoscut!

Mii de pupici la sfarsit de an! Si te voi intampina cu alte mii la inceputul lui 2011! :)

Iuliana spunea...

O dedicatie pentru tine si pentru toti prietenii pe care i-am cunoscut in 2010:

http://iulianacristescu.astasunt.eu/

Sarutari si imbratisari cu dragoste si prietenie!

darry.anna spunea...

Sa fie Domnul cu noi si in acest an!
Multumesc pentru urari dragele mele, si ma bucur tare mult ca ne-am intalnit prin blogosfera asta uriasa.
Va imbratisez cu mult drag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...